Ensimmäinen uudistetun ilmeen William K. Olariin

Espoon Kuunkadulle avataan 5. syyskuuta William K. olutravintola. Liiketilassa tällä hetkellä toimiva Chico’s -ravintola on auki viimeisen kerran sunnuntaina 6. elokuuta.

Kyseessä on ketjun viides William K. ravintola, ja toinen Espoossa. Syyskuussa Olariin avattava ravintola on ensimmäinen uuden brändi-ilmeen mukaan rakennettu William K.

- Haluamme uudella ilmeellä tuoda William K. -brändiä tähän päivään, ja tulevaisuudessa laajentaa ilmettä myös muihin ketjun ravintoloihin. Olari on kehittyvä alue, johon on rakennettu ja rakennetaan paljon uusia asuintaloja. Pyrimme siihen, että uusi William K. voisi olla sekä Espoon paras olutravintola, että olarilaisten olohuone, HOK-Elannon ryhmäpäällikkö Ismo Tuominen toteaa.

- Tarkoitus on tehdä yhteistyötä paikallisten panimoiden kanssa ja rakentaa yhteisöllisyyttä alueella. Meillä asiakas on aina ykkönen, Tuominen linjaa.

Lähin Chico’s -ravintola sijaitsee 8.8. alkaen Pohjois-Tapiolassa Louhentiellä. Kaikille Olarin Chico’s ravintolan työntekijöille tarjotaan töitä HOK-Elannon ravintoloissa.

Ismo Tuominen, 010 766 0646

Ryhmäpäällikkö