Finnhits-klubi starttaa taas Zetorissa

Finnhits-klubi starttaa taas Zetorissa Zetorissa on taas tarjolla suomalaista live-musiikkia kesätauon jälkeen. RadioSuomipopin Finnhits-klubi starttaa syyskautensa ravintolassa torstaina 30.9. Esiintyjänä on Komboklubi. Sisäänpääsy on ilmainen. Finnhits-klubi järjestetään Zetorissa jokaisen kuukauden viimeisenä torstaina, myös tulevana itsenäisyyspäivänä 6.12. Syyskauden aloittava vahvasti melodinen Komboklubi on perustettu Puolikuun, Leirinuotion ja Guitar Slingersin riveistä. Bändin single "Kadoksissa" nousi heti ilmestyttyään Radio Suomen listaykköseksi. Omien laulujen lisäksi keikoilla kuullaan moderneja versioita suomipopin helmistä. Komboklubi: Kai Jämsä, laulu ja kitara Ari Sunell, kitara ja laulu Petri Auer, koskettimet Lisätiedot: Zetor, ravintolanjohtaja Sakari Ellilä Puh. (09) 666 966 Sähköposti: sakari.ellila@sok.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/21/20040921BIT00010/wkr0001.pdf