Fleminginkadun William K. muutti Kurviin

Fleminginkadun William K. avasi ovensa syksyllä 1998. Vuosien varrella oluthuoneen kanta-asiakkaiden määrä on noussut suureksi, joten muutto suurempiin tiloihin tuli ajankohtaiseksi.

Kurvin William K. tarjoaa kattavan valikoiman laatuoluita kaikkialta maailmasta. Kotimaatakaan ei ole unohdettu: paikan erikoisuutena on pienpanimohana, joka esittelee suomalaisen olutosaamisen helmiä. Myös siiderin ja alkoholittomien juomien ystävät löytävät Williamista suosikkinsa. Williamin ravintolapäällikkö Petri Loponen toteaa uudistuneesta ravintolasta löytyvän myös vanhoja tuttuja elementtejä. – Muutosta on tapahtunut sen verran, että aukioloaikamme ovat pidentyneet selvästi, ja uusi tila on entistä raikkaampi ja tilavampi. Tärkein tekijä tunnelmassa on kuitenkin asiakaskunta, joka tulee olemaan Kurvissa samankaltainen kuin Flemarilla. William K. tarkoittaa hyvää olutta ja rentoa seuraa, joten sijainti on lähinnä sivuseikka – vaikka se loistava onkin, Loponen naurahtaa. Kurvin William K. palvelee osoitteessa Helsinginkatu 2. Lisätiedot: Tiina Hietala, ryhmäpäällikkö 040 528 5166 tiina.hietala@sok.fi