HOK-Elannon OlutHuoneiden heinäkuun olut: HACKER-PSCHORR WEISSE 5,5 %

Heinäkuun helteillä kannattaa suunnata HOK-Elannon OlutHuoneisiin. Tuolloin on tarjolla kuukauden oluena legendaarisen baijerilaispanimon verraton lippulaivatuote, Hacker-Pschorr Weisse.

HOK-Elannon heinäkuun kuukauden olut on kesäiseen vuodenaikaan mitä mainioimmin sopiva janonsammuttaja; väriltään kultaisen oranssin sävyinen ja maultaan raikas ja kevyen hedelmäinen. Aromeissa voi aistia myös banaania ja neilikkaa. Hacker-Pschorr Weisse onkin oivallinen malliesimerkki klassisesta, baijerilaisesta, suodattamattomasta vehnäoluesta. Vahvuudeltaan olut on 5,5 %.

Hacker-Pschorr Weissen valmistamiseen käytetään puhdasta lähdevettä ja parhaita ainesosia, kuten arvostettua saksalaista Hallertau-humalaa. Laadun takeena ovat myös panimon pitkät perinteet tasokkaiden oluiden tuottamisessa, onhan Hackerin panimo perustettu Müncheniin jo vuonna 1417 ja sen hyviksi havaitut oluenvalmistusprosessit ovat pysyneet käytännöllisesti katsoen muuttumattomina yli 580 vuotta.

Hacker-Pschorr Weisse on myynnissä heinäkuussa pääkaupunkiseudulla HOK-Elannon OlutHuoneissa hintaan 6,40 € / 0,5 litraa. Asiakasomistajahinta on S-Etukortilla 5,90 €.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Kaisla, Kitty’s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor’s, William K (Annankatu, Kurvi, Leppävaara, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.com

Lisätietoa: