HOK-Elannon OlutHuoneiden huhtikuun olut: JACOBSEN EXTRA PILS 5,5 %

HOK-Elannon OlutHuoneet tarjoavat huhtikuun kuukauden oluenaan tanskalaisen, erittäin täyteläisen ja persoonallisen lagerin, joka on voimakkaasti humaloitu ja maustettu tyrnillä.

Huhtikuun koittaessa OlutHuoneissa on syytä iloita. Tuolloin avautuu mitä mainioin tilaisuus lyöttäytyä juuttien mailta kotoisin olevan mielenkiintoisen tuttavuuden seuraan. Jacobsen Extra Pils on valtavirran pohjahiivaoluista edukseen erottuva, yksilöllinen ja maittava makunautinto, siis kerrassaan oivallista seuraa kaikille oluen ystäville.

Jacobsen Extra Pils lanseerattiin Tanskassa syksyllä 2007 ja se on menestynyt erinomaisesti alan kilpailuissa. Viime vuoden syyskuussa se sai Belgian International Taste & Quality Institutelta korkeimman mahdollisen tuloksen arvostetussa kilpailussa, jossa kokit, sommelierit ja juoma-asiantuntijat kautta Euroopan kokoontuivat valitsemaan parhaat oluet.

Kompromissittoman ja laadusta tinkimättömän panimon ehdoton laatutuote on valmistettu Carlsbergin perustajan J.C. Jacobsenin hengessä – täydellisyyttä tavoitellen. Pääpanimomestari Jens Eiken onkin onnistunut luomaan ensiluokkaisen lagerin, joka sopii etenkin pohjoismaiseen makuun.

Valmistuksessa on käytetty laadukkaimpia tanskalaisia maltaita ja maustamisessa tyrnimarjaa.
Oluen kultaisen värin kruunaa vaalea, tiivis vaahto. Aromeiltaan Jacobsen Extra Pils on erittäin täyteläinen, maltainen ja hedelmäinen. Siinä voi aistia aprikoosia, mansikkaa, ruusua ja humalaa.
Maltaisuutta vahvistaa jalojen saksalaisten Hallertau- ja Spalter Select -humalien hieno katkeruus.

Jacobsen Extra Pils on tarjolla huhtikuussa pääkaupunkiseudulla vain HOK-Elannon OlutHuoneissa hintaan 6,40 € / 0,5 litraa. Asiakasomistajahinta on S-Etukortilla 5,90 €.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Kaisla, Kitty’s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor’s, William K (Annankatu, Kurvi, Leppävaara, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.com

Lisätietoa: