HOK-Elannon OlutHuoneiden marraskuun olut: SMÖRRE RUIS-I.P.A. 5,9 %

HOK-Elannon OlutHuoneet esittelevät marraskuun oluenaan pohjoismaisten huippupanimoiden OlutHuoneille erityisesti valmistaman maukkaan uuden tuttavuuden: Smörre Ruis-I.P.A:n. Tapahtumasta järjestetään tiedotustilaisuus ja maistiaiset perjantaina 2.11.2007 klo 15.00 ravintola Kaislassa.

Pohjoismaisen yhteistyön tuloksena syntyneestä laatuoluesta kertovat lehdistötilaisuudessa kummankin panimon panimomestarit; tamperelaisen Koskipanimo Plevnan Sam Viitaniemi ja tanskalaisen Ælfabrikkenin Christian Andersen. Tervetuloa tutustumaan panimomestareihin sekä tietenkin itse tuotteeseen!

Smörren valmistajat ovat kahmineet korkeatasoisilla juomillaan palkintoja Helsinki Beer Festivalilla ja tulleet tunnetuiksi etenkin voimakkaasti humaloiduilla oluillaan. Smörre sopii hyvin panimoiden linjaan niin laatunsa kuin kuudenkymmenen EBU:n katkeropitoisuutensa puolesta.

Vahvuudeltaan 5,9 prosenttisen amerikkalaistyylisen India Pale Alen valmistamiseen on käytetty perinteisempien Pilsner- ja Karamellimaltaiden lisäksi vehnää sekä aimo annos ruista, joka tuo oluen makuun ja tuoksuun syvyyttä ja makeutta.

Smörre on tarjolla marraskuussa pääkaupunkiseudulla vain OlutHuoneissa ja Dublinerissa, S-Etukortilla hintaan 6,00 € / 0,5 l (ilman korttia 6,50 €).

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Kaisla, Kitty’s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor’s, William K (Annankatu, Kurvi, Leppävaara, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.com

Lisätietoa: