HOK-Elannon OlutHuoneiden toukokuun olut: Canterbury Jack 5,0 %

HOK-Elannon OlutHuoneet esittelevät kuukauden oluenaan Englannin vanhimman panimon uutuustuotteen, Canterbury Jackin.

Englannin vanhimman panimon, Shepherd Neamen, Canterbury Jack -olut saa Suomen ensi-iltansa OlutHuoneiden toukokuun kuukauden hanaoluena. Canterbury Jack lanseerattiin kotimaassaan Englannissa 3,5-prosenttisena real ale -versiona viime vuoden elokuussa, ja nyt Suomeen saapuu oluen vahvempi, 5-prosenttinen kegiversio.

Canterbury Jack poikkeaa perinteisistä brittiläisistä bittereistä. Kevyehkön runkonsa ansiosta se on maultaan helpommin lähestyttävä. Kullanvärisen oluen tuoksussa aistii amerikkalaisen Cascade-humalan ja englantilaisen East Kent Goldings -humalan tuoman greippimäisen raikkauden. Sitrusmaiset aromit jatkavat kuivahkossa ja hennon toffeisessa maussa. Jälkimaultaan olut on aavistuksen mausteinen ja humalan kuivattama.

Canterbury Jack on saatavilla pääkaupunkiseudulla ainoastaan HOK-Elannon OlutHuoneista hintaan 6,90 €/0,5 litraa. Asiakasomistajahinta on S-Etukortilla 6,40 €.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hadanka, Hostina, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Leppävaara, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.com

Lisätietoa: