HOK-Elanto avasi uuden nuorisosivuston osoitteessa etujoukkohelsinki.fi

HOK-Elanto avasi 11.9.2008 uuden nuorisosivuston osoitteessa etujoukkohelsinki.fi.
Sivuilta löytyy pääkaupunkiseudun parhaat tapahtumat ja tarjoukset, jotka on suunnattu erityisesti 18–24-vuotiaille nuorille.

Parhaimpien etujen ja tarjousten lisäksi sivuilta löytyy tapahtumakalenteri, joka kertoo pääkaupunkiseudun kiinnostavimmat tapahtumat. Sivuilla voi myös kommentoida bändihaastatteluja ja keikka-arvioita, tilata kiinnostavat tapahtumat, tarjoukset ja tiedot sähköpostiinsa sekä laskea, kuinka paljon S-Etukortin käyttäminen säästää euroja. Sivuilta löytyvän baarikartan avulla voi suunnistaa pääkaupunkiseudun ravintolasta toiseen. Lisäksi sivujen kautta pääsee tutustumaan HOK-Elannon tarjoamiin työpaikkoihin. Etujoukon jäsenkorttina toimii S-Etukortti.

Uuden sivuston käynnistyskampanjan pääpalkintona on unelmien vip-ilta. Kilpailuun voi osallistua nappaamalla syksyn parhaan fiiliskuvan ja kirjoittamalla kuvan yhteyteen tekstiviestin mittaisen kuvatekstin. Kilpailuaika päättyy sunnuntaina 5.10. Tarkemmat ohjeet ja säännöt löytyvät osoitteesta etujoukkohelsinki.fi.

Nuorisosivuston avulla HOK-Elanto haluaa keskitetysti tarjota pääkaupunkiseudun nuorille kuluttajille tapahtumien ja tarjousten lisäksi etuja ja elämyksiä.

Lisätietoja:
Viestintä- ja asiakkuuspäällikkö Helena Palovaara, puh: 010 76 60560, helena.palovaara@sok.fi