Huippukokki Henri Alénin suunnittelemat Komero-ruokakassit nyt Alepasta

Komero on uudenlainen tapa ostaa vaivatta ainekset maukkaaseen, kotona valmistettavaan ateriaan. Komero-ruokakassissa on resepti ja tarvittavat ainekset kahden henkil ö n ateriaan. Juuri se mitä tarvitaan, eikä mitään ylimääräistä . Nyt Komeron ruokakasseja voi ostaa kahdesta Alepasta ja Kauppakassi-palvelusta.

”Haluamme tarjota ihmisille helpon ja edullisen tavan tehdä laadukasta ruokaa ilman ylimääräistä säätämistä”, kertoo keittiömestari ja Komeron osakas Henri A n , joka on laatinut ruokien reseptit.

Komero-ruokakassi sisältää valmiiksi mitatut ainekset, joten kotikokin tehtäväksi jää seurata yksinkertaista reseptiä. Omasta takaa tarvitaan vain keittiön perusvälineet, liesi, vesi, suola ja pippuri. Lopputuloksena on maistuvaa, itse tehtyä ruokaa. Raaka-aineita ei jää yli, joten Komero auttaa myös vähentämään kotitalouksien ruokahävikkiä.

Komeron ruokakassien myynti alkaa keskiviikkona 2.9. Alepa Kampin keskuksessa ja Alepa Mannerheimintiellä. Komeron ruokakasseja voi pääkaupunkiseudulla myös tilata kotiin Alepa Kauppakassista. Yhden Komero-ruokakassin hinta on alkaen 4,99 euroa / kahden hengen annos. Ensimmäisen viikon aikana tarjolla on muun muassa kermaista tomaattikeittoa, mausteista calzonea ja kermaista lohikeittoa.

Komeron ruokakasseja voi ostaa Alepasta vaikkapa yhden kerrallaan, eikä asiakkaan tarvitse sitoutua tiettyihin toimitusmääriin. Alepa Kauppakassin kotiinkuljetuksista veloitetaan normaaliin tapaan toimitusmaksu, alkaen 5,90 €/ toimitus, joten siihen voi olla järkevää koota useamman päivän tarve tai jotain muutakin evästä jääkaappiin.

Komeroon voit tutustua tarkemmin osoitteessa komerofood.fi . Konseptia kehitetään jatkuvasti saadun palautteen pohjalta.

KomeroFood: Toimitusjohtaja Pekka Nuutinen , p. 044 371 8323, pekka.nuutinen@komerofood.fi

HOK-Elanto: Alepa-ketjun aluejohtaja Merja Saari , p. 010 76 60 606, merja.saari@sok.fi

Avainsanat: