Israelin euroviisuedustaja keikalla Virgin Oil Co:ssa

Euroviisuhuumaan voi virittäytyä Virgin Oil Co:ssa jo ti 8.5. kun Israelin euroviisuedustaja Teapacks heittää klubilla vauhdikkaan keikan.

Israelin euroviisuedustaja Teapacks yhdistelee musiikissaan rockia etnisiin elementteihin sekä rap- ja pop-musiikkiin. Teapacks on kotimaassaan tunnettu sosiaalisen tietoisuuden ja sanoman levittäjä. Kappaleiden sanoilla pyritään nostamaan israelilaisten katujen elämä yleiseen tietoisuuteen.

Teapacks keikkailee Virgin Oil Co:ssa tiistaina 8.5. Mukana myös dj Shira Arad.
Ovet aukeavat klo 21.30. Liput Tiketistä 6 €.

Virgin Oil Co:n muut euroviisu-tapahtumat
10.5. Virgin Oil Co:n klubilla katsotaan semifinaalilähetystä ja sen jälkeen biletetään DJ:n tahdissa. Pe 11.5. Ei jäädä laakereille lepäämään, vaan Virgin Oilissa on keikalla Jean S. jonka esittämää kuullaan merkittäviä ja merkityksettömiä viisuja vuosien varrelta. (www.jean-s.com) La 12.5. toisen kerroksen klubilla jännitetään finaalia kisakatsomossa ja jatketaan DJ:n tahdittamaan biletystä aina pikkutunneille.

Ravintolan puolella Euroviisut näkyvät Lounasbuffetissa (ark. 11-15), jonka makumaailma on teemoitettu viisumaiden mukaan: ma 7.5. Espanja, ti 8.5. Saksa, ke 9.5. Venäjä, to 10.5. Italia ja pe 11.5. Suomi. Lounasbuffet: Salaattibuffet ja keitto (4 eri salaattia + päivän keittoa, leipää ja levitettä, Kahvi tai tee, 6,90 €. Välimerellinen Lounasbuffet: 4 eri salaattia + päivän keittoa, leipää ja levitettä, 3 eri pääruokaa (liha, kala, kasvis), kahvi tai tee, 9,90 €.

Lisätietoja:
Sanna Mellanen, ravintolajohtaja, Virgin Oil Co.
sähköposti: sanna.mellanen@sok.fi
Mannerheimintie 5, Kaivopiha, Helsinki