Kaislassa ja Kuikassa ISOT viikot

HOK Elannon OlutHuoneiden Kaislassa ja Kuikassa vietetään jälleen 3.–19. päivä lokakuuta Isoja viikkoja. Tuolloin on tarjolla OlutHuoneille tyypilliseen tapaan laadukkaita mallasjuomia maailman johtavista olutmaista, mutta teeman mukaisesti kerrassaan hillittömän kokoisissa pulloissa.

Isojen viikkojen valikoimissa komeilevat pullo-oluet löytävät varmasti kavereita jykevänkokoisesta juotavasta pitäville tai jopa kokonaisista seurueista. Pullojen tilavuudet alkavat nimittäin 0,75 litran keskiraskaasta sarjasta ulottuen aina 6 litran alkukantaista kunnioitusta herättäviin jättiläisiin asti.

Isot viikot saavuttivat Kaislassa ja Kuikassa jo viime vuonna melkoisen suosion, mikä kertonee siitä, että janoisten oluenystävien mielestä suuri on kaunista – ja maistuvaa!

Kaisla
Vilhonkatu 4