KANSAINVÄLISIÄ KAUNOTTARIA ETSITÄÄN JÄLLEEN

LEHDISTÖTIEDOTE 1 (2) Julkaisuvapaa heti 3.5.2004 KANSAINVÄLISIÄ KAUNOTTARIA ETSITÄÄN JÄLLEEN Miss Bikini on Suomen oloihin sovitettu kalifornialaistyylinen kauneuskilpailu, joka järjestetään nyt jo kolmannen kerran. Voittajasta tulee Suomen edustaja maailman kolmanneksi suurimpaan kauneuskilpailuun, Manilassa käytävään Miss Earth -kisaan. Nyt etsitään upeaa ja kurvikasta kaunotarta, joka rakastaa Suomen kesää, osaa ottaa siitä kaiken irti ja saa auringon paistamaan myös talvisin! Miss Bikini saa olla vartaloltaan erittäinkin muodokas ja sporttinen, ja hänessä pitää myös olla sopivaa sähäkkyyttä. Miss Bikinin ei siis tarvitse olla perinteinen, kiltti missityttö, joka omistaa koiran ja ikävöi poikaystäväänsä. Kevään ja alkukesän aikana käydään osakilpailuja ympäri Suomen, ja kiertue huipentuu perjantaina 6.8 Helsingissä järjestettävään finaaliin. Ehdokkaat nähdään lavalla sporttiasuissa, bilevaatteissa, iltapuvuissa ja tietysti kesäisen paljastavissa bikineissä. Voittaja pääsee edustamaan maatamme maailman kolmanneksi suurimpaan kauneuskilpailuun, Filippiineillä järjestettävään Miss Earth -mittelöön. Toiseksi sijoittunut tyttö matkustaa Queen of the World -kilpailuun, joka käydään Saksassa. Myös muut finalistit palkitaan hyvin. Ilmoittautuminen onnistuu internetosoitteessa http://www.missbikini.net/contact.htm tai puhelimitse numerossa 040 534 3872. Osakilpailut: 14.5. Helsinki, HB 5.6. Hyvinkää, Upstairs Club 18.6. Helsinki, Crtl Semifinaali: 30.6. Hyvinkää, Upstairs Club Finalistikiertue: 4.7. Hyvinkää, Upstairs Club Finaali: 6.8.2004 Helsinki, Ctrl Kiertueen juontajana toimii hallitseva Miss Bikini 2003, Miia Lakkisto. Lisätiedot: Fashion Entertainment Finland Miia Lakkisto miia.lakkisto@luukku.com 040 534 3872 www.missbikini.net ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/03/20040503BIT00170/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/03/20040503BIT00170/wkr0002.pdf