Miss Ale Pub 2010 -finaali pe 7.5.

Kolme kierrosta häikäisevää kauneutta, rohkeaa asennetta ja persoonallisia taitoja.

Helsingin yön kuumimman kaunottaren tittelistä taistellaan Miss Ale Pub 2010 -kilpailussa 7.5. kello 22! Arvovaltainen tuomaristo uhkuu miesenergiaa: Oskari Katajisto, Jupe Tuomola ja Wallu Valpio valitsevat vuosikymmenen aidoimman missin. Kilpailijat paljastavat villit tai veikeät tyylinsä Bileasukierroksella, esittelevät parasta osaamistaan My Special Talent-kierroksella ja tyrmäävät yleisön Beach Or Bedroom -kierroksella. Muotit ja tavanomaisuus unohdetaan – Alen missifinalistit esiintyvät sellaisina kuin ovat! Special Talent -kierros korjaa kauneusvirheet Laulua, tanssia, voltteja ja vitsejä. My special Talent -kierroksella finalistit saavat esitellä kiinnostavinta taitoaan kolmen minuutin ajan. Alen missifinaalissa jokainen taito on merkittävä – esitys ratkaisee! Lisätietoja: Katriina Koivisto ravintolapäällikkö HOK-Elanto Ale Pub Kaivopiha Puh. 010 76 64050 katriina.koivisto@sok.fi Ale Pub Kaivopiha Mannerheimintie 5 00100 Helsinki ale-pub.kaivopiha@.sok.fi www.alepub.fi