Nostetaan maljaa!

HOK-Elannon OlutHuoneet viettävät 20-vuotissyntymäpäiviä perjantaina 7.5.2010. Luvassa on monenlaista ohjelmaa, ilmaista kyyditystä SpåraKOFFilla OlutHuoneesta toiseen, Olutviiksien SM-kilpailut sekä juhlaa varten valmistettu uusi erikoisolut Karhupanimolta.

Tapahtuma alkaa OlutHuone Rotterdamin terassilla kello 17.00, jossa on tarjolla elävää musiikkia sekä Olutviiksien SM-kilpailu. Komeimmista viiksistä kilvoitteluun ilmoittaudutaan OlutHuoneiden nettisivuilla: www.oluthuone.com. Palkintona on matka Trondheimiin, jossa järjestetään vuoden 2011 World Beard and Moustache Championships -kisa. Kaikki HOK-Elannon OlutHuoneet osallistuvat syntymäpäivähumuun järjestämällä ohjelmaa omiin toimipaikkoihinsa. Juhlaväkeä viihdyttävät muun muassa Kaislassa esiintyvä Steam Fellows feat. Heidi Kiviharju ja Sailor´sissa musisoiva Three Wishes sekä Improvisaatioteatteri Naamat, joka naurattaa William K. Tennispalatsissa ja William K. Kurvissa. Syntymäpäivien yhteydessä tuodaan oluen ystävien ulottuville myös uusi erikoisolut; Karhupanimon Mesikämmen. Syntymäpäivien kunniaksi järjestetään lisäksi arvonta, jossa on palkintona matka eurooppalaiseen olutkaupunkiin. Arvontaan osallistutaan OlutHuoneissa 1.–14.5.2010, mutta lopullinen matkakohde valikoituu sen perusteella, mikä olutkaupunki saa eniten ääniä Oluthuoneiden nettisivuilta löytyvässä nettiäänestyksessä. Äänestykseen osallistuneiden kesken arvotaan 200 euron lahjakortti HOK-Elannon ravintoloihin. Siirtyminen OlutHuoneesta toiseen sujuu rennoissa tunnelmissa, nauttimalla maksuttomasti OlutHuoneiden väliä liikennöivän SpåraKOFFin kyydistä. Aikataulu eri pysäkkien välillä julkaistaan OlutHuoneiden nettisivuilla ennen tapahtumaa. OlutHuoneiden 20-vuotissyntymäpäivät järjestetään kaikissa HOK-Elannon OlutHuoneissa. Niihin kuuluvat: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Leppävaara, Mannerheimintie, Tennispalatsi). Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.com Lisätietoa: Taisto Hännikäinen, ryhmäpäällikkö, HOK-Elanto puh. 010 76 60644 sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi