OlutHuoneiden kesäkuun hanaolut: Fuller´s Oliver´s Island 4,5 %

OlutHuoneissa tuodaan tarjolle kesäkuun hanaoluna Fuller's Oliver's Island; kullanvärinen, kesäisen raikas, appelsiininkuorella maustettu uutuusolut Lontoosta.

OlutHuoneiden kesän käynnistää huippusuosiota Suomessa jo vuosia nauttineen lontoolaispanimo Fuller'sin uutuus, Oliver's Island. 4,5-prosenttinen Oliver's Island on tuotu markkinoille hiljattain Englannissa ja se saapuu Suomen ensi-iltaansa kesäkuun alussa OlutHuoneiden kuukauden hanaoluena.

Väriltään kullankeltainen golden ale on luonteeltaan kesäisen raikas kukkaisine ja sitrusmaisine aromeineen. Maussa on puhdasta, keksimäistä maltaan makua, jota mausteena käytetty appelsiininkuori mukavasti raikastaa. Hienostuneen katkeruutensa ja sitrusmaisen rapsakkuutensa Oliver's Island saa englantilaisista Goldings- ja amerikkalaisista Liberty-humalalajikkeista.

Olut on tarjolla HOK-Elannon OlutHuoneissa kesäkuun ajan hintaan 8,40 €/0,5 l ja S-Etukortilla hintaan 7,90 €/0,5 l.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Ølhus Helsinki, Ølhus Stockholm, Ølhus Oslo, Ølhus København, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Sello, Mannerheimintie, Tennispalatsi, Kylä).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.fi

Taisto Hännikäinen