Olympia-aamiainen Sports Academyssä Leijonien aamupelien aikaan

Sports Academy Kaivokatu avaa ovensa Suomen jääkiekkomaajoukkueen aamupelien aikaan jo kello 07.00 ja tarjoaa samalla kaikille lätkäfaneille maittavan ja runsaan Olympia-aamiaisbuffetin.

Kaikkihan sen tietävät, että Vancouverissa vastustajat ovat Leijonille pelkkiä suupaloja, joten oikealle aallonpituudelle on helppoa virittäytyä nauttimalla suupalaa aamiaisbuffetin muodossa. Paras paikka kisojen seuraamiseen on Pohjoismaiden johtava urheiluravintola lukuisten näyttöjensä, screeniensä ja jäljittelemättömän tunnelmansa ansiosta. Aamuvarhaisen hemmotteluhetken kruunaavat Olympia-aamiaisen antimet, joiden ääressä on silkkaa nautintoa seurata, miten Suomi taistelee tiensä jatkoon kisojen alkusarjasta. Leijonien aamupelit: la 20.2. klo 07.00 Suomi–Saksa ma 22.2. klo 07.00 Suomi–Ruotsi. Sportin Olympia-aamiaisbuffetin on S-Etukortilla 12,00 €, norm. 15,00 €. Pressikortilla aamiaisen saa puoleen hintaan. Sportissa eivät mene matsit tai hyvä ruoka sivu suun – niin kuin ei pidäkään, kun olympiakiekosta on kyse! Lisätiedot: Juha Hauta ravintolajohtaja Sports Academy Kaivokatu puh. 010 76 64301 sähköposti: juha.hauta@sok.fi www.sportsacademy.fi