Onnellisten kalojen viikot Zetorissa 8.9.–16.10.

​Zetorin pöydät notkuvat Ahdin onnellisimmista antimista, kun toistakymmentä erilaista silakkaherkkua odottaa onkijaansa. Kroolaa paikalle ja pistele parempiin suihin.

Silakkainen alkuruokapöytä
Silakoita monessa muodossa ja monessa astiassa. Haarukka käteen ja noukkimaan parhaan palat! Alkuruokapöytä on katettu ke–la klo 16–22.
S-Etukortilla pääruoan yhteydessä 7,90 € (norm. 9,40 €).

Silakkakeitot: Kermainen silakkakeitto ja savusilakkakeitto
Näiden kanssa pärjää jokainen herkkusuu lusikan avulla.
S-Etukortilla 11,40 € (norm. 12,40 €).

Silakkapääruoat: Paistetut silakkapihvit, savusilakkapihvit ja kylmäsavulohella täytetyt silakkapihvit
Kun keittiömestari pistää parastaan, näyttää silakka parhaat puolensa.
S-Etukortilla 13,60 € (norm. 14,60 €).

Traktorimiehen silakat
ISO annos SUUREEN nälkään.
S-Etukortilla 16,60 € (norm. 17,60 €).

Onni on täysi masu. Siispä Zetoriin.

Lisätietoja:
Ravintolanjohtaja Niklas Wiedmer, puh. 010 76 64451
Ravintola Zetor, Kaivopiha, Mannerheimintie 3-5
puh. 010 76 64450 (0,0828 €/puhelu + 0,1199 €/min)
www.zetor.net

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli puoli miljoonaa asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on 1,6 mrd. euroa, ja yritys työllistää 6000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi