Pizzafestit Italian lipun väreissä

Virgin Oil Co. viettää koko lokakuun täyttävää ja näyttävää pizzajuhlaa, Pizzatoberfestiä. Nyt koko porukalla herkuttelemaan puolimetrisillä jättipizzoilla Italian lipun väreissä!

Pizzatoberfestillä on tarjolla puu-uunissa rapeaksi paistettuja jättipizzoja, jotka ovat todella jättimäisiä: Niiden halkaisija on peräti n. puoli metriä! Syötävää riittää ruokahalusta riippuen 2–4 hengelle. Idea kaupungin herkullisimpiin jättipizzoihin on haettu suoraan New Yorkista, legendaarisesta, aidosta ja originellista pizzeria Lombardi´sista. (Restaurant Lombardi´s, Little Italy, NY).

Kaikki jättipizzojen täytteet ovat Virginin tuttuun tapaan herkullisia ja laadukkaita raaka-aineita. Kannattaa testata esim. jälkiruokapizza Sweet End, jossa on käytetty syksyn tuoreita omenalohkoja. Herkkuhetkeä täydentävät italialaiset valko- ja punaviinit sekä oljenkeltainen italialainen lager.

Sitten vaan porukka kokoon ja jättipizzaa valitsemaan:

RED
Meat Balls and Salami
Tomaattikastiketta, lihapyöryköitä ja salamia. VL
25,90 € (S-Etukortilla 23,90 €)

WHITE
Cheese Surprise
Valkosipulia, parmesania, bufalamozzarellaa ja mascarponea.
21,90 € (S-Etukortilla 19,90 €)

GREEN
Green Giant
Pestoa, pinaattia, parmesania ja kapriksia. L
22,90 € (S-Etukortilla 20,90 €)

SWEET END
Apple Pizza
Omenapizzaa ja vaniljajäätelöä. VL
4,90 € (S-Etukortilla 4,40 €)

Biletetään pizzan päälle!
Virgin Oil Co:n yläkerrassa on kaksikerroksinen liveklubi, jossa rokataan, pogotaan, räpätään ja jorataan eturivin artistien tahdissa joka perjantai ja lauantai. Tsekkaa lokakuun esiintyjät keikkakalenterista www.virginoil.fi

Lisätietoja:
Miika Kokkola, keittiömestari, Virgin Oil Co.
miika.kokkola@sok.fi
Mannerheimintie 5, Kaivopiha, Helsinki