Prisma Kauppakassi avaa uudet noutopisteet Pitäjänmäkeen ja Pukinmäkeen

Johtavana ruoan verkkokaupan toimijana HOK-Elanto kehittää erilaisia tapoja, jolla voi helpottaa päivittäistavaroiden ostamista. Uutuutena ovat nyt noutopisteet, jotka avataan 26.9. Pitäjänmäen ja 28.9. Pukinmäen Fresto Cafeiden yhteyteen.

Kauppakassin tilaukset kerätään Prisma Kaaresta ja toimitetaan arkisin klo 15 mennessä noutopisteelle. Tarjolla on Prisman koko 25 000 tuotteen päivittäistavaravalikoima valikoima sekä laaja valikoima käyttötavaraa, mm. koko kodin osaston tuotteet.

– Noutopisteet palvelevat parhaiten asiakkaita, jotka haluavat vapaasti noutaa ostokset omien aikataulujensa mukaan. Noutopisteessä ruoat odottavat asianmukaisissa kylmätiloissa, joista kahvilan henkilökunta luovuttaa ne noutoasiakkaalle. Fresto Cafét ovat auki arkisin kello 6–22 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 8-22, toteaa Fresto Group Oy:n toimitusjohtaja Nina Kuusimaa.

Kehä I ja Haagan liikenneympyrä ovat monen autolla liikkuvan asiakkaan työmatkan varrella joten noutopisteet ovat noin sadan metrin etäisyydellä näistä reiteistä.

– Asiakkaalle homma on helppoa. Hän valitsee prisma.fi/kauppakassi -sivustolta haluamansa noutoajan ja lähettää tilauksen. Ostokset maksetaan tilausvaiheessa ja me viemme tuotteet noutopisteelle arkisin klo 15 mennessä. Asiakas saa toimituksesta tekstiviesti-ilmoituksen ja sitä vastaan luovutetaan ostokset, kertoo HOK-Elannon verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua.

Noutopalvelu maksaa S-Etukortilla alkaen 4,90 euroa/tilaus. Tilauksia voi tehdä heti mutta ensimmäiset toimitukset uusiin noutopisteisiin ovat 26.9. ja 28.9.

Uusi noutopalvelu ja tilausjärjestelmä ovat osa Digital Foodien ja S-ryhmän kehittämää Foodie.fi-ruokaverkkokauppaa ja ruokasuosituspalvelua. Tilauksen voi tehdä verkossa tai Foodien mobiilisovellusten avulla. Tarjolla on Suomen suurimman Prisman valikoima, pois lukien ikärajavalvottavat tuotteet kuten alkoholi- ja tupakkatuotteet.

Lisätietoja:

HOK-Elanto
verkkokaupan kehityspäällikkö Jukka Ranua, p. 010 76 60264, jukka.ranua(at)sok.fi

Fresto Group Oy
toimitusjohtaja Nina Kuusimaa, p. 040 779 7889, nina.kuusimaa(at)fresto.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 600 000 asiakasomistajaa.
Vuosittainen liikevaihto on 1,9 mrd. euroa, ja yritys työllistää noin 5 500 henkilöä.
HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla 320 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja.
Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita.
www.hok-elanto.fi

Avainsanat: