Ravintola Zetor kerää vanhoja puusuksia

​Ravintola Zetorin miljöö henkii 40–50 -luvun mummolan tunnelmaa. Ainutlaatuinen sisustus on Sakke Järvenpään käsialaa. Nyt Zetor etsii sisustuksensa täydennykseksi vanhoja puusuksia.

Ajan raapimat, tervaiset ja tikkuiset hikilaudat kannattaa etsiä kellarin kätköistä tai mummolan vintiltä ja viedä ne Zetoriin viettämään lupsakoita eläkepäiviä. Vaihdossa Zetor antaa puusuksien tuojalle 5 euron arvoisen ravintolalahjakortin.

Jo yksikin suksi on lahjakortin arvoinen, mutta mitä täydellisempi setti sauvoineen löytyy, sitä parempi. Ruostuneet siteet, naarmuiset luistopinnat ja halkeileva maali eivät ole este, vaan pikemminkin suksien komistus.

Puusuksia otetaan vastaan 31.12.2010 saakka.

Lisätietoja:
Ravintolanjohtaja Niklas Wiedmer, puh. 010 76 64451
Ravintola Zetor, Kaivopiha, Mannerheimintie 3-5
puh. 010 76 64450 (0,0828 €/puhelu 0,1199 €/min)
zetor.net

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli puoli miljoonaa asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on 1,6 mrd. euroa, ja yritys työllistää 6000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi