S-market ja uusia ravintoloita Forumiin

S-market ja uusia ravintoloita Forumiin Vihreä S-Etukortti käy kohta myös Forumissa. Kauppakeskuksen pohjakerrokseen tulee vuonna 2005 veturiksi täysimittainen S-market ja uusia ravintoloita. Helsingin Osuuskauppa Elanto on sopinut 1 850 m2 tilan vuokraamisesta kauppakeskuksen pohjakerroksesta. Nykyisen Seston tilalle tulee täysimittainen S-market ja noin kolmannes tilasta muuttuu ravintolaksi. Muutos toteutuu viimeistään elokuussa 2005. - Kehitämme monin tavoin palvelujamme Helsingin ydinkeskustassa. Pidämme tärkeänä, että voimme tulevaisuudessa tarjota asiakasomistajillemme palveluja ja etuja S-Etukortilla myös Forumissa, sanoo HOK-Elannon S- markettien ketjunjohtaja Veli-Matti Liimatainen. Uusi myymälä täydentää erinomaisesti nykyistä Sokoksen pohjakerroksessa toimivaa S-markettia, jonka kapasiteetti on täysin käytössä. Forumissa selkeä tilaratkaisu mahdollistaa entistä nopeamman ja helpomman asioinnin. Myymälästä on myös kätevät yhteydet maanalaisiin pysäköintitiloihin. - Kauppakeskuksissa edellytetään nopeaa ja laadukasta palvelua. Tulemme Forumissa tarjoamaan asiakkaillemme useampia vaihtoehtoja, jotka täydentävät hyvin nykyistä palvelutarjontaa, kertoo HOK-Elannon ravintolatoimialan ketjujohtaja Markku Kuusinen. - Tarjoamme asiakkaillemme lisäksi mahdollisuuden nauttia palveluistamme viihtyisässä ja pohjakerroksen nykyistä tarjontaa hieman rauhallisemmassa ympäristössä. HOK-Elannon ravintolaliiketoiminta tulee kehittämään tähän tarkoitukseen sopivat liikeideat, joissa samalla tarjotaan vaihtoehtoja Forumin pohjakerroksen nykyiselle ravintolatarjonnalle. Lisätietoja: Ketjunjohtaja Veli-Matti Liimatainen, HOK-Elannon S-marketit puh. (09) 188 4725 tai 050 500 2012, veli-matti.liimatainen@sok.fi Ketjunjohtaja Markku Kuusinen, HOK-Elannon ravintolatoimiala, Fast Service -liiketoiminta-alue puh. (09) 188 3208 tai 0500 475 937, markku.kuusinen@sok.fi Toimitusjohtaja Jan-Henrik von Hertzen, Oy City Forum Ab puh. (09) 5657 4513 tai 0400 605 255, jantus@forum.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/28/20040528BIT00200/wkr0001.pdf