S-ryhmän pääkaupunkiseudun ravintoloiden palvelut nyt yhä kattavammin käytettävissä osoitteessa kattaakaupungin.fi

Kattaakaupungin.fi on sivusto, jonne on koottu kattavasti pääkaupunkiseudun S-ryhmän ravintolat. Sivusto on rakennettu helpottamaan ravintolapalveluiden löytämistä pääkaupunkiseudulla.

Uusittu sivusto palvelee sekä yksityisiä että yrityksiä. Sen kautta löytyvät helposti ja kattavasti palvelut tilaisuuksiin, kokouksiin, saunatiloihin jne. Varaustiedustelujen ja tarjouspyyntöjen jättäminen käy helposti ja vaivattomasti. Uusi kattaakaupungin.fi sivusto on entistä ajankohtaisempi tarjoten tietoa eduista, tapahtumista ja uutuuksista. Sivusto tullaan julkaisemaan venäjäksi ja englanniksi lähiaikoina. Kattaakaupungin.fi sivustolla mukana olevat ravintolat: Amarillo, Backaksen Kartano, Backaksen Puimala, BBQ House, Casa Largo, Fransmanni, Grillit, Helsinki Club, Kaarna, Kappeli, Loiste, Memphis, Papà Giovanni, Pressa, Pääkonttori, Ranta, Ravintola Pasila, Sevilla, Sports Academy, Spårakoff, Tilausravintola Flamingo, Tilausravintola Presidentti, Torni, Trenta, Tulisuudelma, Viola, Virgin Oil Co., Vltava, Wanhan Kellari & Grilli, Zetor Lisätietoja: Timo Hakala Aluemyynti- ja markkinointijohtaja Pääkaupunkiseutu Sokotel Oy Tel. +358 (0)10 7682 723 GSM +358 (0)40 750 1122 Email: timo.hakala@sok.fi