Show Academy viihdyttää Kaivokadun Sportissa - julkaisuvapaa 8.1.2010

Hillittömän huumoripitoiset Show Academy -illat lähtevät käyntiin Kaivokadun Sports Academyssä 15.1.2001. Luvassa on joka toisena perjantaina urheiluteemaista improvisaatioteatteria, jossa yleisö saa päättää esitysten aiheet. Eivätkä hyvät uutiset tähän lopu, sillä kaiken kukkuraksi sisäänpääsy on ilmainen!

Joka toisena perjantaina 15.1.2010 lähtien on Sportissa koolla naurattamisen sarjakärki. Hilpeästi viihdyttävä improvisaatioryhmä VSOP pitää huolen siitä, että hymy on kaikilla herkässä ja nauru raikuu niin, että naapurissakin kuullaan. Esitykset koostuvat urheiluteemaisista ohjelmanumeroista ja improvisaatioteatterin luonteen mukaisesti yleisö saa määrätä, mitä näyttelijät loihtivat näyttämölle. Luvassa voi olla vaikkapa Mietaan reissu saunaan sukset jalassa tai suomalaisten voitonjuhlat pesäpallon olympiapokaalia nostellen. Kaikki tämä on mahdollista, kunhan toive siitä saatetaan Show Academyn näyttelijäkaartin tietoon illan kuluessa. Esityksiä on kaksi illassa, ensimmäinen kello 20–20.30 ja jälkimmäinen kello 21–21.30. Tarjolla on todellinen huumorin hattutemppu, joten paikalle kannattaa saapua hyvissä ajoin – ja hauskanpidon tehokuuriin varautuneena! Lisätiedot: Juha Hauta ravintolajohtaja Sports Academy Kaivokatu puh. 010 76 64301 sähköposti: juha.hauta@sok.fi www.sportsacademy.fi