Siiderifestivaali HOK-Elannon OlutHuoneissa

HOK-Elannon OlutHuoneissa vietetään 15.–31.8. pirskahtelevaa Siiderifestivaalia, jossa on tarjolla koko joukko laadukkaita ja taatusti maittavia janonsammuttajia.

Siiderifestivaali järjestetään elokuun lopussa, sadonkorjuuajan koitteessa, jolloin omenasta ja päärynästä valmistetut herkut maittavat varmasti kaikille virkistävistä juomista innostuville. Kaikki HOK-Elannon OlutHuoneet osallistuvat Siiderifestivaaleille, joten valinnanvaraa riittää juomien lisäksi myös festivaalipaikoissa.

Tapahtumassa esittäytyy kaikkiaan kymmenen siideriä jo valmiiksi OlutHuoneiden valikoimista löytyvien lisäksi. Joukkoon mahtuu juomia niin kotimaasta kuin kaukomailta. Omena- ja päärynäsiiderien lisäksi mukana on myös yksi siideriblendi, joka on valmistettu sekoittamalla se sadon parhaista siidereistä. Tule paikan päälle tutkimaan, mitä kaikkea OlutHuoneisiin on tuotu tarjolle, luvassa on mieluisia yllätyksiä ja taattuja makunautintoja.

Siiderifestivaalia vietetään HOK-Elannon OlutHuoneissa kautta pääkaupunkiseudun: Amsterdamissa, Angleterressä, Hádankassa, Hostinassa, Kaislassa, Kitty’s Public Housessa, Kuikassa, Milenkassa, Pošeidonissa, Rotterdamissa, Sailor’sissa sekä jokaisessa William K:ssa (Annankatu, Kurvi, Leppävaara, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.com

Lisätietoa: