SIIDERIFESTIVAALIT OLUTHUONEISSA 14.8.–30.8.2009

HOK-Elannon OlutHuoneissa vietetään 14.–30.8. pirskahtelevia Siiderifestivaaleja, joissa on tarjolla laadukkaita ja taatusti maittavia janonsammuttajia. Yli puolet festivaalien annista tekee ensiesiintymisensä Suomen kamaralla, joten tutustumista riittää useammankin istunnon ajaksi.

Siiderifestivaalit järjestetään elokuun lopussa, sadonkorjuuajan koittaessa. Kesän jälkihehkusta voi siis vielä nautiskella hyvällä syyllä – omenasta ja päärynästä valmistettuja houkutuksia siemaillen. Kaikki HOK-Elannon OlutHuoneet osallistuvat Siiderifestivaaleille, joten valinnanvaraa riittää juomien lisäksi myös festivaalipaikoissa. Tarjolla on kaikkiaan yksitoista siideriä jo valmiiksi OlutHuoneiden valikoimista löytyvien lisäksi. Mukaan mahtuu juomia niin kotimaasta kuin kaukomailta. Osa siidereistä on kypsytetty tammitynnyreissä ja maittavaa joukkiota komistavat myös luomusiiderit. Tule paikan päälle tutkimaan, mitä kaikkea OlutHuoneisiin on tuotu tarjolle. Luvassa on mieluisia yllätyksiä ja taattuja makunautintoja! Nokian Omenasiideri, 33 cl, 4,5 %, Suomi Ecusson Cuvée Spéciale Brut, 75 cl, 5,5 %, Ranska Magner's Pear, 33 cl, 4,5 %, Irlanti Mayador M, 33 cl, 4,5 %, Espanja Dunkertons Black Fox, 33 cl, 7 %, Englanti Sheppy's Goldfinch, 75 cl, 7 %, Englanti Sheppy's Oakwood Special, 50 cl, 6 %, Englanti Broadoak Vintage, 56,80 cl, 4,5 %, Englanti John Thatchers Vintage, 50 cl, 7,4 %, Englanti Westons Premium Organic, 50 cl, 6,5 %, Englanti Westons Premium Organic Pear, 50 cl, 6,0 %, Englanti Siiderifestivaalit järjestetään kaikissa HOK-Elannon OlutHuoneissa. S-Etukortilla 50 sentin alennus kaikkien festivaalituotteiden hinnoista. HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Leppävaara, Mannerheimintie, Tennispalatsi). Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.com Lisätietoa: Taisto Hännikäinen, ryhmäpäällikkö, HOK-Elanto puh. 010 76 60644 sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi