Sokos Tapiolan lastenmaailma avataan

Sokos Tapiolan pohjakerrokseen avataan torstaina 29.9. uusi lastenmaailma, josta perheen pienimmille löytyvät niin vaatteet, jalkineet kuin lelutkin. Lauantaihin 1.10. asti jatkuvissa avajaisissa on luvassa muun muassa hyviä tarjouksia, ilmapalloja, kasvomaalausta ja lastenkonsertteja.

Lähes 500-neliöinen lastenmaailma palvelee Sokos Tapiolan pohjakerroksessa tarjoten vaatteita, jalkineita, leluja ja pelejä kaikenikäisille lapsille. Kattavan valikoiman lisäksi lastenmaailmassa on panostettu asioimisen helppouteen; käytävät ovat leveitä ja ostoskärryillä mahtuu sujuvasti kulkemaan. Sokos Tapiolan tavaratalonjohtaja Minnastina Tulonen kertoo impulssin lastenmaailman perustamiseksi tulleen asiakkailta. "Asiakkaamme ovat toivoneet valikoimiimme lastentuotteita. Otimme haasteen vastaan ja olemme tyytyväisiä, että voimme nyt vastata asiakkaidemme ja asiakasomistajiemme tarpeisiin myös tällä tavalla", Tulonen hymyilee. Lastenmaailman avajaisissa 29.9.–1.10. osasto on pullollaan syksyn ajankohtaisia tuotteita sekä hauskaa ohjelmaa, josta huolehtivat muun muassa Peppi Pitkätossu ja Riesa-pelle sekä lapsia laulattava Maddaleena. Luvassa on myös useita tuote-esittelyjä ja arvontoja sekä mehutarjoilua ja ilmapalloja. Lisätiedot: Minnastina Tulonen Tavaratalonjohtaja, Sokos Tapiola 050 388 3063, minnastina.tulonen@sokos.fi