Todellista turnauskestävyyttä vaativa ruokalaji Sports Academyssa

Sports Academy lataa tiskiin haasteen, josta suoriutuminen vaatii tarmokkaimmaltakin suursyömäriltä nälkäistä nousukuntoa ja lähes täydellisen suorituksen. Uudistuneelle ruokalistalle on nimittäin ilmestynyt kaupungin vaikuttavin järkäle, kokonaisen kilon painoinen hampurilainen – Legenda!

Tämä alkukantaista kunnioitusta herättävä raskaansarjan tyrmääjä on sen verran tuhti vastus, että sen kukistamista voidaan pitää kiistattomana mainetekona. Siksi jokaisen Legendan syömisestä saa nimensä Sports Academyn Wall Of Famelle, harvojen ja valikoituneiden joukkoon.

Urakasta on suoriuduttava yksin, päivän kuluessa ja paikalta välillä poistumatta. Henkilökunta toimii erotuomarina. Ja mikäli tittelit alkavat maittamaan ruoan tavoin, on hyvä tietää, että Legendan tultua hoidelluksi kahteen eri otteeseen, on seuraava lyöty Legenda veloitukseton!

Legendan lisäksi Sports Academyn uudistuneen ruokalistan kokoonpanossa loistavat edelleen pelipaikkansa vakiinnuttaneet luottopakit ja kotiyleisön suosiossa paistattelevat kiintotähdet, joihin kuuluvat itseoikeutetusti mm. Sportin snacklautanen, Klassikko-burgeri ja isot grilliparilat.

Sports Academyssa ei ole tarvinnut aikaisemminkaan pyörittää huiviaan tyhjin vatsoin ja jatkossa sanan nälkä voi surutta poistaa sanavarastosta.

Lisätietoja:

Juha Hauta