Tshekkiviikot OlutHuoneiden Pivniceissä 17.–31.10.

HOK-Elannon OlutHuoneiden Pivniceissä vietetään jälleen lokakuun lopussa Tshekkiviikkoja. Hádanka, Hostina, Milenka ja Pošeidon tarjoavat koko joukon Tshekeistä tuotuja oluita kaikille laadukkaan mallasjuoman ystäville.

Tshekkiviikoilla esittäytyy tuotteita kaikkiaan viideltä eri panimolta kautta Tshekinmaan. Oluet on tuotu maahan varta vasten Pivnicien Tshekkiviikoille, joten joukossa on varmasti monia harvemmin tarjolla olevia nautintoja sekä mielenkiintoisia uusia tuttavuuksia. Tshekkiolutviikkojen valikoimissa komeilevista mallasjuomista kahdeksan on pullo-oluita ja kaksi tarjolla hanaoluina.

Pääkaupunkiseudun Pivnicet tarjoavat tshekkiläisen olutkulttuurin parhaita antimia kaikille viihtyisää miljöötä ja maistuvia laatuoluita arvostaville. Tshekkiviikoilla käyminen muistuttaakin elävästi mieleen, mistä hyvistä syistä johtuen Tshekeissä juodaan enemmän olutta kuin missään muualla maailmassa.

HOK-Elannon OlutHuoneiden Pivnicet: Hádanka, Hostina, Milenka, Pošeidon.

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.com

Lisätietoa: