Työasiat pois mielestä Virgin Oil Co:n Funky Tuesday -klubilla

Itse kukin haluaa nollata työpäivän tavalla tai toisella. Tiistaisin klo 17-23 työasiat voi pyyhkiä mielestään ravintola Virgin Oil Co:n Funky Tuesday –klubilla. Funky Tuesday on rento chillailuklubi, joka tarjoaa soulia, funkia ja groovea DJ Icen ja Whyn levylautasilta sekä joka tiistai vaihtuvan erikoisdrinkkilistan.

Jokaiselle drinkkilistalle valitaan yksi teemaraaka-aine, josta loihditaan erikoislistan kaikki drinkit. Funky Tuesdayta vauhdittavat muun muassa kiiwistä, raparperistä, hunajasta, mustikasta ja ananaskirsikasta valmistetut drinkit.

- Odotettavissa on monella tasolla teemaan virittäytymistä, sielukkuutta, kaunista kynttilänvaloa, rytmejä ja riffejä ja kun ravintolassa ollaan niin toki tarjoilua, kertoo ravintolanjohtaja Sanna Mellanen.

Funky Tuesday viihdyttää 14.11., 21.11., 28.11., 12.12., 19.12., pois lukien 5.12. sekä 26.12. tämän vuoden puolella!

Lisätietoja:
Sanna Mellanen, ravintolanjohtaja, Virgin Oil Co