Uusi Coffee House avataan Helsingin World Trade Centeriin

Helsingin Keskuskadun WTC-talossa pääsee 29. toukokuuta alkaen nauttimaan taas kahvilabaarin tunnelmasta. Keskeisellä paikalla World Trade Centerissä pitkään sijainnut kahvila on kokenut toukokuun aikana perinpohjaisen remontin, ja se avataan nyt tutulla paikalla viihtyisänä Coffee Housena.

Coffee Houset tunnetaan laadukkaista espressopohjaisista kahvijuomistaan, viineistään ja herkullisista kahvilatuotteistaan. Nyt tämän kahvilabaarin viihtyisästä tunnelmasta voi nauttia myös Keskuskadun World Trade Centerissä, kun uusi Coffee House avaa ovensa toukokuun lopulla.

– Uusi Coffee House sijaitsee tällä tutulla paikalla Keskuskadun ja Ateneuminkujan kulmassa. Olemme iloisia voidessamme avata tällaisen kahvilan näin keskeiselle sijainnille: tämä on hyvä paikka vaikkapa tavata kavereita ja viettää aikaa eläväisessä ympäristössä Helsingin ydinkeskustassa, hyvien kulkuyhteyksien äärellä, ravintolapäällikkö Mona Pohjonen kuvailee.

Yksi Coffee Housen uutuuksista on Salad & Sandwich Bar, jossa voi tuunata salaatin tai leivän omien makumieltymystensä mukaan. Salaatit ja leivät rakennetaan aina tuoreista, raikkaista aineksista asiakkaan silmien edessä. Valinnanvaraa on runsaasti: leiväksi voi valita esimerkiksi patonkia, focacciaa tai ruispaninia, täytteiksi esimerkiksi vuohenjuustoa, mozzarellaa, broileria, meetvurstia tai lohimoussea sekä lisäksi monipuolisia kasvisherkkuja, kuten aurinkokuivattuja tomaatteja ja rucolaa.

Herkkusuiden mieleen on varmasti myös jäätelöbaari, josta voi tilata erilaisia jäätelöannoksia. Lisäksi tarjolla on valmiita suolaisia ja makeita kahvilatuotteita normaaliin Coffee Housen tapaan.

– Coffee House on kahvilabaari, eli meillä on myös A-oikeudet. Niinpä täällä voi nauttia vaikkapa lasillisen viiniä tai maistella erilaisia kahvipohjaisia drinkkejä, Mona Pohjonen kertoo.

Coffee House Helsinki WTC:ssä on sata asiakaspaikkaa. Myös WTC:n suosittu Ravintola Spaghetteria palvelee asiakkaita tuttuun tapaan tarjoten avarassa miljöössään italialaisherkkuja nopeasti ja kohtuulliseen hintaan.

Coffee House Helsinki WTC
Avoinna ma–la klo 8–20, su klo 12–18.
Osoite: Keskuskatu 7
Ravintolapäällikkö: Mona Pohjonen, puh. 010 76 64091, mona.pohjonen@sok.fi

Lisätietoja:
Brand Manager Tommi Harju, puh. 010 76 82839, tommi.harju@sok.fi

Coffee House on trendikkään viihtyisä ja raikkaan moderni kahvilabaari kaupungin tai kauppakeskuksen sydämessä. Se tarjoaa laajan valikoiman espressopohjaisia kahveja, seurusteluviinejä, makeita ja suolaisia kahvilatuotteita sekä raikkaita salaatteja kansainvälisiä vivahteita sisältävässä miljöössä. Suomessa on 23 S-ryhmään kuuluvaa Coffee House -kahvilabaaria sekä yksi Virossa, Tallinnassa. Coffee House -kahvilabaarit työllistävät noin 180 henkilöä.