Uusi Emotion kauppakeskus Jumboon

HOK-Elanto avaa neljännen Emotion-liikkeensä Kauppakeskus Jumboon 27.10.2005 klo 9.00. Emotion on kauneuden, hyvän olon ja aluspukeutumisen erikoisliikeketju. Tuotevalikoimaan kuuluvat sarja- ja päivittäiskosmetiikka, tuoksut, luontaistuotteet sekä naisten alusvaatteet, sukat ja sukkahousut. Myös miehet ovat tervetulleita. Kattava valikoima miesten kosmetiikkatuotteita sijoitetaan aivan sisäänkäynnin viereen. Emotionista voi myös varata ajan Kauneustuntiin, jossa saa henkilökohtaista opastusta omien toiveiden mukaan. Ketjun toiminta-ajatus on selkeä: Sokoksen vahva kauneudenhoito- ja kosmetiikkaosaaminen tuodaan pääkaupunkiseudun kauppakeskuksiin, lähelle kuluttajia. Emotionin hintataso on sama kuin Sokos-tavaratalojen, joiden tapaan myymälöissä järjestetään myös erilaisia tapahtumia, teemapäiviä, meikkauksia ja tuote-esittelyjä. Kuten kaikista HOK-Elannon toimipaikoista, myös Emotionista saa S-Etukortilla Bonusta. HOK-Elannon ensimmäinen Emotion toimii Järvenpäässä, toinen Kauppakeskus Kampissa ja kolmas Kauppakeskus Sellossa. Emotion Jumbon jälkeen avataan vielä liike Tikkurilan Prisma-keskuksessa (joulukuu 2005). Olet lämpimästi tervetullut tutustumaan Emotion Jumboon! Emotion, Kauppakeskus Jumbo Avoinna arkisin 9–21, lauantaisin 9–18 Lisätiedot: Henriikka Puolanne, ketjupäällikkö 050 430 1908 henriikka.puolanne@sok.fi