Uusi Emotion kauppakeskus Selloon

HOK-Elanto avaa kolmannen Emotion-liikkeensä Kauppakeskus Selloon 14.9.2005 klo 10.00. Liikkeessä toimivat myös täyden palvelun kauneushoitola EL-Salonki ja parturi-kampaamo Salon Klipsi. Emotion on kauneuden, hyvän olon ja aluspukeutumisen erikoisliikeketju. Tuotevalikoimaan kuuluvat sarja- ja päivittäiskosmetiikka, tuoksut, luontaistuotteet sekä naisten alusvaatteet, sukat ja sukkahousut. Myös miehet ovat tervetulleita. Kattava valikoima miesten kosmetiikkatuotteita sijoitetaan liikkeissä aivan sisäänkäynnin viereen. Emotionista voi myös varata ajan Kauneustuntiin, jossa saa henkilökohtaista opastusta omien toiveiden mukaan. Ketjun toiminta-ajatus on selkeä: Sokoksen vahva kauneudenhoito- ja kosmetiikkaosaaminen tuodaan pääkaupunkiseudun kauppakeskuksiin, lähelle kuluttajia. Emotionin hintataso on sama kuin Sokos-tavaratalojen, joiden tapaan myymälöissä järjestetään myös erilaisia tapahtumia, teemapäiviä, meikkauksia ja tuote-esittelyjä. Kuten kaikista HOK-Elannon toimipaikoista, myös Emotionista saa S-Etukortilla Bonusta. HOK-Elannon ensimmäinen Emotion toimii Järvenpäässä, toinen Kauppakeskus Kampissa. Emotion Sellon jälkeen avataan vielä liikkeet Kauppakeskus Jumbossa (27.10.2005) ja Tikkurilan Prisma-keskuksessa (joulukuu 2005). Olet lämpimästi tervetullut tutustumaan Emotion Selloon! Emotion, Kauppakeskus Sello, Leppävaara Avoinna arkisin 10–20, lauantaisin 9–18 Lisätiedot: Henriikka Puolanne, ketjupäällikkö 050 430 1908 henriikka.puolanne@sok.fi