Uusi Memphis Kamppiin – Casa Largo palaa Helsingin ydinkeskustaan

HOK-Elanto päivittää Helsingin ydinkeskustan ravintoloiden konsepteja: Ravintola Campin paikalle Kamppiin avataan tammi–helmikuussa 2009 kaupunkilainen kohtaamispaikka Memphis. Kaivattu Casa Largo puolestaan palaa Helsingin ravintolakartalle helmi–maaliskuussa, kun se avaa ovensa pois muuttavan Memphisin tiloissa Asema-aukiolla.

HOK-Elanto avaa tammi–helmikuussa 2009 Kampin kauppakeskukseen rennon kaupunkilaisen kohtaamispaikka Memphisin. Ravintola avataan keskeiselle paikalle Narinkkatorin reunalle, nykyisen Ravintola Campin paikalle.
– Katsoimme, että juuri tällä liikepaikalla asiakkaiden tarpeita palvelee parhaiten Memphis: toimiva yhdistelmä kaupunkilaista kohtaamispaikkaa, houkuttelevaa baaria sekä herkullista ruokaravintolaa, toimialajohtaja Jouko Heinonen kertoo.

Ravintola Memphisin muuttaessa Kamppiin sen paikalle Asema-aukion kulmaan avataan helmi–maaliskuussa vanha tuttu: Helsingin espanjalainen sydän Casa Largo, jonka toiminta loppui helmikuussa 2007 vuokrasopimuksen päättymisen johdosta.

Casa Largo tarjoaa espanjalaista tunnelmaa aivan Helsingin ydinkeskustassa. Espanjalaisessa kulttuurissa ruoka ja viini ovat tärkeitä elementtejä, joihin liittyy vahva sosiaalinen elementti. Asema-aukion Casa Largoon onkin hyvä kokoontua ystävien kanssa lasilliselle ja nauttia pientä tai isompaa syötävää. Ruokalistalta löytyy Casa Largon tuttuun tapaan espanjalaisen keittiön herkkuja tapaksineen. Tarjolla on myös runsas valikoima viinejä laseittain, espanjalaisia juomasekoituksia, sangriaa sekä erikoisoluita.
– Moni asiakasomistaja jäi kaipaamaan Casa Largoa ja sen lämminhenkistä espanjalaista tunnelmaa. Olemme etsineet sille sopivaa liiketilaa, ja olemme nyt tyytyväisiä voidessamme tuoda uuden Casa Largon asiakasomistajiemme iloksi, Jouko Heinonen toteaa.

Lisätietoja:
Ravintoloiden toimialajohtaja Jouko Heinonen,