Viihdepub Korona vauhdittaa Järvenpään iltoja

Järvenpään keskustan viihdepub Korona avaa ovensa lauantaina 8.4.2006 tarjoten viihtyisän vaihtoehdon yökerholle tai tanssiravintolalle. Pääsymaksuttomaan Koronaan on helppo ja mukava pistäytyä myös päivällä.

Korona on leppoisa ja lämminhenkinen illanviettopaikka meneville aikuisille. Viihdepubin konstailematon sisustus, monipuolinen tuotevalikoima ja usean vuosikymmenen hittibiiseistä koostettu soittolista on suunniteltu asiakkaiden viihtymistä silmällä pitäen. Baarimenoa Koronassa riittää viikon jokaiselle päivälle, ja kesällä suuri terassi hemmottelee auringon ystäviä. Koronan ravintolapäällikölle Jukka Savolaiselle uudenlaisen pubin rakentaminen on paitsi haaste myös ilonaihe. – Tutkimuksen mukaan 25–60 -vuotiaat ovat jo pitkään kaivanneet Järvenpäähän baaria, joka asettuisi tunnelmaltaan yökerhon ja tanssiravintolan väliin. On todella hienoa tarjota ihmisille sitä, mitä he oikeasti haluavat, Savolainen hymyilee. Järvenpään viihdepub Korona on osa HOK-Elannon ravintolajoukkoa ja tarjoaa S-Etukortilla erikoishintaisia tuotteita sekä Bonusta kaikista ostoista. Ravintolapäällikkö Savolainen sekä muu henkilökunta toivottaa kaikki lähiseudun asukkaat tervetulleiksi nauttimaan mukavasta tunnelmasta. Korona palvelee osoitteessa Sibeliuksenkatu 12, Järvenpää. Lisätiedot: Ravintolapäällikkö Jukka Savolainen puh. 010 766 4290 jukka.savolainen@sok.fi Ryhmäpäällikkö Kai Nurmi puh. 010 7660 646 kai.nurmi@sok.fi