Hong Kong Kokkola avaa ovensa torstaina 10. huhtikuuta

Hong Kong -konsernin tasainen kasvu jatkuu. Hong Kong avaa uuden myymälän Kokkolassa 10.4. kello 9. Hong Kong Tavaratalojen tavoitteena on avata uusia myymälöitä vuosittain.

Järjestyksessään 26. Hong Kong -tavaratalo avataan Kokkolan keskustassa osoitteessa Rautatienkatu 10. Luvassa on avajaistarjouksia ajankohtaisista tuotteista ja lohikeittotarjoilu kello 10 alkaen.
Noin 2600 neliömetrin myymälätila on remontoitu Hong Kong -tavaratalojen nykykonseptin mukaiseksi. Tilojen yhteyteen tulee myös suuri, 1200 neliömetrin kokoinen osittain katettu puutarhamyymälä. Samassa liikekeskuksessa on mm. K-Supermarket, Alko, Asko ja Sotka.

Lisätietoja:
Kimmo Snygg
Kauppapaikkajohtaja
Hong Kong Tavaratalot

kimmo.snygg@hongkong.fi
www.hongkong.fi

Hong Kong Tavaratalot on suomalainen erikoistavarataloketju. Hong Kongin laaja valikoima koostuu useista tuoteryhmistä, kuten puutarha- ja
kalastustarvikkeet, työkalut, taloustavarat, sähkö- ja elektroniikkatuotteet sekä vapaa-ajantuotteet. Myymälöitä on yhteensä 26 jatyöntekijöitä yli 600. Liikevaihto vuonna 2013 oli yli 132 miljoonaa.

Hong Kong Group Oy

Porttipuistontie 1

01200 VANTAA

Yrityksestä