Tavoitteena terveellinen päiväkotiympäristö kaikille lapsille

Kutsu päiväkoti Hiirulaisenkujan avajaisiin ja kutsuvierastapahtumaan

Tervetuloa tutustumaan lasten kokonaisvaltaista hyvinvointia tukevaan päiväkotiin perjantaina 13.3.2015 kello 12.00.

Oulun Hiirosen kaupunginosaan avattu terveellinen päiväkoti on rakennettu turvaamaan hengitysilmaltaan puhdas päiväkotiympäristö lapsille.

Hiirulaisenkujan hirsitoimittaja ja rakennusurakoitsija on Honkarakenne, joka on kehittänyt Terve Talo –konseptin yhdessä Allergia- ja astmaliiton sekä VTT:n kanssa. Tällaiselle päiväkotipalvelulle on lapsiperheissä kasvava kysyntä. Lehdistö- ja kutsuvierastilaisuus alkaa kello 12.00.

Tilaisuuden ohjelma:

Tervetuloa terveelliseen päiväkotiin

Minna Vilmunen, yrittäjä, Päiväkoti Hiirulaisenkuja

Mikko Kilpeläinen, toimitusjohtaja, Honkarakenne Oyj

Terveellisen päiväkotikonseptin esittely

Marko Urpilainen, Honkarakenne Oyj

Terveellinen hirsirakentaminen suunnittelijan näkökulmasta

Heikki Lamusuo, Partanen & Lamusuo Oy

Julkinen avoimien ovien tapahtuma alkaa kello 14.00.

Tervetuloa!

Ilmoittautumiset 11.3. mennessä osoitteeseen joonas.rantala@honka.com. Päiväkoti Hiirulaisenkujan löydät osoitteesta Hiirulaisenkuja 6, 90250 Oulu.

Hiirulaisenkujan hirsitoimittaja ja rakennusurakoitsija on Honkarakenne, joka on kehittänyt Terve Talo –konseptin yhdessä Allergia- ja astmaliiton sekä VTT:n kanssa. Honkarakenne on terveellisen rakentamisen edelläkävijänä merkittävässä roolissa terveellisten ja turvallisten päiväkotirakenteiden toimittajana. Honkarakenne on valmistanut terveellisiä päiväkoteja sekä ulkomaille että Suomeen. Honkarakenteen rakennustekniset ratkaisut ovat puolueettomasti testatut ja tutkitusti turvalliset.

Avainsanat: