Joulupukki suuntaa jälleen maailman ympäri: katso suora Facebook-lähetys Joulupukin Pajakylästä Rovaniemeltä

Joulupukin Pajakylän jokavuotinen kohokohta jakaa tänä vuonna jouluiloa koko maailmalle, kun Joulupukki matkaan jo käy -tapahtuma lähetetään suorana Visit Rovaniemen Facebook-sivulla 23. joulukuuta kello 19.00.

Kiireinen joulunalusaika Joulupukin Pajakylässä Rovaniemellä huipentuu jouluaaton aattona, kun tonttujen järjestämät juhlallisuudet siivittävät Joulupukin vuotuiselle seikkailulleen levittämään joulun ja hyvän tahdon sanomaa ympäri maailman.

Tänä vuonna Joulupukki matkaan jo käy -tapahtuman ainutlaatuinen joulutunnelma välittyy suorana koko maailmalle, sillä tontut ovat valjastaneet Visit Rovaniemen Facebook-sivun www.facebook.com/VisitRovaniemi.fi/ käyttöönsä. Samaa lähetystä voi seurata suorana myös Visit Rovaniemen verkkosivulla visitrovaniemi.fi/watch-live/.

Tapahtumapaikkana Santa Claus Reindeer Joulupukin Pajakylässä

Tapahtumaohjelma sisältää musiikkiesityksiä ja huipentuu Joulupukin puheeseen, jossa hän toivottaa hyvää joulua koko maailmalle ennen kuin astuu rekeensä ja suuntaa maailmalle.

Pajakylän pääaukion sijaan tapahtumapaikkana on tänä jouluna Santa Claus Reindeer –poropuiston edusta Joulupukin Kammarin ja Snowman Worldin välissä.

Rovaniemi ja Joulupukin Pajakylä lyhyesti:

• Rovaniemi on Joulupukin virallinen kotikaupunki
  • Joulupukki on tavattavissa vuoden jokaisen päivänä Joulupukin Pajakylässä napapiirillä, kahdeksan kilometriä Rovaniemen keskustasta pohjoiseen

Lisätiedot:

Sanna Kärkkäinen                            Kaisa Heiskari
Toimitusjohtaja, Visit Rovaniemi       Markkinointisuunnittelija, Visit Rovaniemi
sanna@visitrovaniemi.fi                   kaisa@visitrovaniemi.fi
040 576 3414                                   0400 479 954