Vuoden Visionääri –palkinto Houston Analyticsille

Houston Analyticsille IBM:n Finland Vuoden Visionääri -palkinto.

"Tämä kumppani panostaa todella paljon edistyksekkääseen analytiikkaosaamiseen ja uusiin innovatiivisiin palveluihin, jotka pohjautuvat IBM teknologioihin. He ovat lähteneet ennakkoluulottomasti kasvamaan myös Suomen ulkopuolella. Kuten tänään aikaisemmin kuulimme, he voittivat pari viikkoa sitten myös IBMn globaalin kumppanipalkinnon Las Vegasissa”, Business Development Manager Petri Nuojua hehkutti IBM PartnerWorld Finland –tapahtumassa, jossa Houston Analytics sai Vuoden Visionääri -palkinnon.

- On hienoa, että innovoinnista ja ennakkoluulottomuudesta palkitaan. Kiihtyvän digitalisaation ja globalisaation aikana juuri innovaatio on tärkeää koko Suomen kansantalouden ja kilpailukyvyn kannalta. Meillä innovaatioiden ytimessä on analytiikka. Kytkemällä analytiikka olemassa oleviin prosesseihin, niistä saadaan huimasti lisää tehoja. Malliesimerkki tästä ja samalla ennakkoluulottomasta yhteistyöstä on markkinointiautomaation mullistava Armstrong One, Houston Analyticsin toimitusjohtaja Antti Syväniemi hehkuttaa.

- Järeän asiakasanalytiikan rakentaminen ja kytkeminen markkinointiautomaatioon on ollut työlästä, hidasta ja kankeaa. Armstrong One -pilvipalvelussa on valmiina 24 erilaita asiakkaan ostopolkua palvelevaa konseptia, jossa analytiikka on valmiiksi linkitettynä markkinointiautomaatioon. Näissä optimoitu prosessi löytää halutun kohderyhmän oikea-aikaisesti ja toteuttaa kampanjan sananmukaisesti automaattisesti.

Armstrong One -palvelussa on yhdistetty kaksi pilvipohjaista ratkaisua: Houston Analyticsin analytiikkamallinnus ja tanskalaisen Agillicin markkinointiautomaatio-ohjelmisto. Innovatiivisen ratkaisun ansiosta markkinoija voi keskittyä oleellisimpaan eli viestin sisältöön.

Juha Raunama
Director, Customer Solutions
juha.raunama@houston-analytics.com

Houston Analytics on IBM:n Gold Business Partner Analytiikkatalo. Tarjoamme yrityksille ennakoivan analytiikan ja tiedolla johtamisen ratkaisut palveluineen. Pre-built-konseptiemme avulla valjastamme datan palvelemaan liiketoimintaa parissa viikossa tai jopa nopeammin.

Vuoden Visionääri -palkinto Houston Analyticsille

Lainaukset