HUB logistics Packaging Oy ja Sulzer Pumps Finland Oy strategiseen yhteistyöhön

Report this content

HUB logistics Packaging Oy ja Sulzer Pumps Finland Oy ovat neuvotelleet pitkäaikaisesta strategisesta yhteistyökumppanuudesta. Kumppanuussopimuksella pyritään molempien osapuolten liiketoiminnan kasvuun, uusien liiketoiminta-alueiden kehittämiseen ja kilpailukyvyn jatkuvaan parantamiseen.

Solmittavassa sopimuksessa Sulzer Pumps Finland Oy:n pakkaustoiminnot siirtyvät osaksi HUB logistics Packaging Oy:n liiketoimintaa. Liiketoimintaan kuuluva henkilöstö siirtyy vanhoina työntekijöinä HUB logistics Packaging Oy:n palvelukseen. HUB logistics Packaging Oy jatkaa siirtyvää liiketoimintaa Karhulan teollisuuspuistossa ja tulee investoimaan pakkaus- ja logistiikkatoimintoihin.

HUB logistics on Suomen johtava teollisuuden logistiikkapalveluyritys. HUB tarjoaa joustavia ja asiakaskohtaisesti räätälöityjä logistiikka- ja pakkausratkaisuja: vaihto-omaisuuden rahoituksen ja optimoinnin, materiaalitoimitukset sekä koko arvoketjun tiedon hallinnan. Suomen kolmentoista toimipisteen lisäksi yritys toimii Saksassa, Virossa sekä Venäjällä. Liikevaihtoa HUB logistics konsernilla oli 23 M€ ja henkilöstöä 300 vuonna 2012. Lisätietoja www.hublogistics.fi

Sulzer Pumps on osa sveitsiläistä Sulzer –konsernia, joka on erikoistunut teollisuuden koneiden ja laitteiden valmistukseen ja huoltoon, sekä pinnoiteteknologiaan.

Sulzer Pumps kehittää ja toimittaa keskipakopumppuja ja sekoittimia maailmanlaajuisesti. Jatkuva tutkimus- ja kehitystyö, asiakastarpeen mukaan kehitetyt tuotteet, korkea-luokkaiset materiaalit ja luotettavat asiakaspalveluratkaisut ovat tuoneet yhtiölle johtavan aseman valituissa asiakassegmenteissä. Asiakkainamme ovat öljy- ja kaasuteollisuus, öljyn jatkojalostus, energiantuotanto, sellu- ja paperiteollisuus, vedenkäsittely sekä valitut segmentit prosessiteollisuudesta. Yhtiöllä on yli 20 tuotantolaitoksen verkosto sekä myyntikonttoreita ja huoltokeskuksia yli 120 paikkakunnalla maailmanlaajuisesti. Sulzer Pumps sai vuonna 2012 tilauksia 1721 miljoonaa euroa ja työllisti noin 8500 henkilöä. Lisätietoja: http://www.sulzer.com/

HUB logistics Packaging Oy
Toimitusjohtaja Petri Haakana