Startup-media Hybe tarjoaa sesongin inspiroivimman joulukalenterin

Report this content

Hyben joulukalenteri palvelee edelläkävijöitä, jotka haluavat nähdä kaiken ensimmäisenä.

Hyben moderni joulukalenteri on tehty niille, jotka haluavat jokapäiväisen suklaakonvehtinsa sijaan herkutella mieltä hemmottelevilla sisällöillä. Kalenterissa julkaistaan päivittäin uusi video, joka takaa, että lähestyt joulua sekä tulevaa vuotta tuoreen inspiraation voimin ja omaksut menestyneiden yrittäjien, rahoittajien ja startup-starojen parhaat neuvot hyvissä ajoin ennen muita.

Hybe on juuriltaan kotimainen, mutta toiminnaltaan kansainvälinen mediayhtiö, jonka tavoitteena on tuoda laajan yleisön tietoisuuteen startup-elämän rohkeimmat tarinat, intohimoisimmat tekijät sekä kaupan päälle sopivasti viihdettä. Sama tavoite on myös Hyben joulukalenterilla, jonka ennennäkemätön videomateriaali on kuvattu Hybe-tv-ohjelman kulissien takana. Niin tv-ohjelman kuin joulukalenterinkin juontajina toimivat pohjoismaisen startup-yhteisön valovoimaiset veteraanit Anna Bessonova ja Greg Anderson.

Joulukalenterin englanninkielisten videoiden avulla pääset tutustumaan useiden eri alojen arvostetuimpiin edelläkävijöihin, lupaavimpiin startup-yrittäjiin ja heidän oppeihinsa. Toistaiseksi avatut luukut ovat pitäneet sisällään ajatuksia, neuvoja ja tulevaisuudennäkymiä alojensa tunnetuimmilta ammattilaisilta, kuten mediaguru Arianna Huffingtonilta, kenkäsuunnittelija Minna Parikalta ja selainyrittäjä Jon von Tetzchneriltä.

Myös tulevien luukkujen videot sisältävät visionäärisiä vieraita, jotka puhuvat avoimesti kasvuliiketoimintaan liittyvistä haasteista ja intohimoista talouspuolta luonnollisesti unohtamatta. Käsiteltävät toimialat yltävät ruoasta terveydenhuoltoon ja pelaamisesta robotteihin, sisältäen katsauksen myös tulevaisuuden tapoihin työskennellä ja oppia. Hyben joulukalenterin avulla saat todella tietää, mistä maailma tulee pian puhumaan.

”Hyben tiimi on haastatellut kiehtovia yrittäjiä ja alojensa kärkivaikuttajia läpi syksyn, ja olemme odottaneet innolla, että pääsemme jakamaan heidän tarinansa sekä näkemyksensä yleisömme kanssa. Joulun alla on täydellinen hetki valmistautua tulevaan vuoteen, joten toivomme, että Hyben joulukalenteri voi toimia kaikille inspiraationa tulevaisuuden kehityksestä”, sanoo vastaava tuottaja Anna Bessonova.

Joulu on antamisen aikaa ja tänä jouluna Hybe antaa kaikille mahdollisuuden nähdä tulevaisuuteen – yksinoikeudella. Varaa siis muutama minuutti jokaisesta päivästäsi ja inspiroidu: http://www.hybe.com/tags/advent-calendar

Lisätietoja:
Tatu Tahkokallio, toimitusjohtaja, puh. 040 502 6166
Anna Bessonova, vastaava tuottaja, puh. 044 038 8040, anna.bessonova@hybe.com

Hybe avaa oven startup-elämäntyyliin. Kansainvälisen mediayhtiön tavoitteena on inspiroida yrittäjyydestä kiinnostuneita ihmisiä ympäri maailmaa. Vaativa ja paljon liikkuva yleisö löytää Hyben artikkelit, videot ja tv-ohjelman hybe.com-verkkosivuilta, iOS- tai Android-sovelluksesta ja Suomessa MTV:n kanavilta. Hybe on itsekin startup, jolla on iso visio: ketterän journalismin, teknologian hyödyntämisen ja innovatiivisten liiketoimintamallien avulla se näyttää tietä kohti tulevaisuuden mediaekosysteemiä. www.hybe.com

Avainsanat: