Auto, joka sopii jokaiselle: Hyundai esittelee ensimmäiset yksityiskohdat täysin uudesta Hyundai i30 -mallista

• Ensimmäiset yksityiskohdat julki ennen tulevaa maailman ensi-iltaa Pariisissa
  • Auto, joka sopii jokaiselle - suunniteltu, kehitetty ja testattu Euroopassa
  • Entistä viimeistellympi ja ajattomampi muotoilu sekä uusi Cascading-etusäleikkö

Hyundai julkisti tänään ensimmäiset yksityiskohdat täysin uudesta i30-mallista, joka saa maailman ensi-iltansa 7.9. Paris Motor Show'ssa.

Hyundai Motor Groupin suunnittelusta vastaava johtaja Peter Schreyer kertoo: "Tämä on auto, joka sopii jokaiselle. Täysin uuden Hyundai i30-mallin suunnittelussa ei keskitytty vain yhteen asiakasryhmään, vain laajasti erilaisiin käyttäjiin. Mallin ulkomuoto, luonnolliset linjat, viimeistellyt pinnat ja veistoksellinen korin muotoilu kuvastavat Hyundain muotokielen kehitystä ja antavat mallille ajattoman ilmeen. Uudessa i30-mallissa on myös entistä viimeistellympi Cascading-etusäleikkö."

Euroopassa suunniteltu, kehitetty ja testattu uusi i30 edustaa Hyundain muotoilun ominaispiirteiden syvintä olemusta. Tekniset ratkaisut, yksilöllisyys ja joustavuus ovat asiakkaille entistä tärkeämpiä. Tähän liittyen Hyundai pyrkii kehittymään, hioo mallivalikoimaansa ja ottaa uuden edistysaskeleen suhteessa asiakkaisiinsa.

Uusi i30-malli tarjoaa erinomaista laatua, tehokkaan ja dynaamisen moottorivalikoiman, huippuluokkaista turvallisuutta ja yhdistettävyyttä eurooppalaisten ja maailmanlaajuisten asiakkaiden tarpeita vastaavasti.

Uusi Hyundai i30 julkistetaan Euroopassa keskiviikkona 7.9.2016. Näet lisätietoja uudesta i30-mallista ja Peter Schreyerin malliesittelyn videolinkistä: https://youtu.be/WLHhrigZyxA

Lisätiedot:
Hyundai Motor Finland Oy / Kellokukantie 2 / 01300 Vantaa

PR & Viestintäpäällikkö / Sami Takaneva
Puh: 050 3800 758 / email: sami.takaneva@hyundai.fi

Kuvat sekä videomateriaalit:
hyundai.news
news.cision.com/fi/hyundai-motor-finland

Hyundai sosiaalisessa mediassa:
Facebook: facebook.com/hyundaifinland
Twitter: @HyundaiEurope

Instagram: @HyundaiEurope.

Hyundai Suomessa

2001 perustettu Hyundai Motor Finland on osa Bassadone Automotive Nordicia. Koko Hyundai-henkilöautomallistolla on viiden vuoden takuu ilman kilometrirajoitusta. Takuu sisältää myös tieturvan sekä määräaikaishuoltojen välillä tehtävät kausitarkistukset.

Vuonna 1967 perustettu Hyundai Motor Company tarjoaa laajan autovalikoiman ja liikkuvuuspalvelut maailmanlaajuisesti yli 200 maassa ja Euroopassa 31 maassa. Hyundai Motorilla on kahdeksan tuotantolaitosta ja seitsemän muotoilu- ja kehityskeskusta, joista Euroopassa sijaitsee kaksi tehdasta, Tsekissä ja Turkissa. Euroopan yhteenlaskettu tuotantokapasiteetti on 600 000 autoa vuodessa. 85 % Euroopassa myydyistä Hyundaista on suunniteltu, kehitetty, testattu ja rakennettu Euroopassa. Vuonna 2017 Hyundai rekisteröi maailmanlaajuisesti 4,5 miljoonaa autoa, joista 523 258 Euroopassa. Hyundai työllistää yhteensä yli 110 000 henkilöä. Hyundai pyrkii vahvistamaan asemaansa ekologisen liikkumisen edelläkävijänä ja kehittää jatkuvasti tuotevalikoimaansa ajoneuvoilla, jotka auttavat rakentamaan kestävän kehityksen ratkaisuja. Hyundai esittelee Euroopan tuoreimman automalliston uusimalla vuoden 2018 aikana 90 % mallistostaan. Hyundai Motor Finland on perustettu vuonna 2001 ja on osa Suomen toiseksi suurinta automaahantuontia Bassadone Automotive Nordic -konsernia. Vuonna 2017 Suomessa rekisteröitiin 2 713 uutta Hyundaita. Hyundain markkinaosuus oli 2,3 %, mikä oikeutti rekisteröintitilaston 13. sijaan. Lisätietoja Hyundai Motor Finlandista ja sen tuotteista osoitteessawww.hyundai.fi ja Hyundai Motor Europesta www.hyundainews.news. Seuraa Hyundai Motor Finlandia sosiaalisessa mediassa Facebookissa www.facebook.com/hyundaifinland, Instagramissa www.instagram.com/hyundaifinland ja LinkedInissä www.linkedin.com/company/hyundai-motor-finland-oy/ ja Hyundai Motor Europea Twitterissä @HyundaiEurope ja Instagramissa @hyundainews.