Antti Kerppola HYY Yhtymän toimitusjohtajaksi

Kiinteistö-, sijoitus-, ravintola-, majoitus- sekä kustannusalalla toimivan HYY Yhtymän toimitusjohtajaksi on nimitetty OTM Antti Kerppola.

Kerppola aloittaa tehtävässään 1.9.2015.

Antti Kerppola on toiminut muun muassa johtotehtävissä Ifin pohjoismaisessa liiketoiminnan kehityksessä sekä konsulttina McKinsey & Companyn palveluksessa. Kerppolalla on vahva kokemus ylioppilaskunnan piiristä sekä HYY Yhtymästä, jossa hän on toiminut hallituksen jäsenenä sekä viimeksi hallituksen puheenjohtajana vuodesta 2014.

Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan omistaman HYY Yhtymän liikevaihto vuonna 2014 oli 34,6 miljoonaa euroa ja tulos ennen satunnaisia eriä 5,3 miljoonaa euroa.

Annamme mielellämme lisätietoja ja vastaamme kysymyksiinne,

Risto Karinkanta, toimitusjohtajan valintatyöryhmän puheenjohtaja

risto.karinkanta@iki.fi, 040 569 6968

Mikko Huttunen, HYY Yhtymän viestintä

mikko.huttunen@hyy.fi, 050 435 4512

HYY Yhtymä on Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan omistama monipuolinen yritysryhmä joka toimii kiinteistö-, sijoitus-, majoitus- ja ravintola- sekä kustannusalalla. Omistajamme on opiskelija. Yhtymän liikevaihto vuonna 2014 oli 34,6 miljoonaa euroa ja tulos ennen satunnaisia eriä 5,3 miljoonaa euroa.