Taianomaista juhlaa Kaivopihalla

Kaivopihalla Citytalon seinää koristavat Nuppu Print Companyn taianomaiset kukkakankaat Ihana Helsinki -tapahtuman ajan. Kukkaset tuovat esiin HYY150-juhlavuoden ihanat värit.

Citytalon seinää koristavat upeat kukkakankaat. HYY Kiinteistöjen Kaivopiha osallistuu Ihana Helsinki -tapahtumaan toista kertaa, tällä kertaa yhteistyössä Nuppu Print Companyn kanssa.

Kaivopiha on kesällä parhaimmillaan ja halusimme tänä vuonna tuoda kaupunkilaisten iloksi jotain uutta. Kukkiin kietoutunut Citytalo on todella upean näköinen. Erityisen iloisia olimme yhteistyökumppanista, joka myös innostui HYY150-juhlavuoden yhdistämisestä osaksi työtä, kommentoi yhteiskuntasuhdepäällikkö Jannica Aalto.

Nuppu Print Company on vuonna 2016 perustettu kahden naisen kangas- ja printtituoteyritys, jonka tekijöistä löytyy myös entinen Helsingin yliopiston opiskelija. Nupun printeille tunnusomaisia ovat kukat, ja inspiraatio niihin löytyy Suomen luonnosta – kaupunkipuistoista, metsäpoluilta, paikoista joihin jokainen voi työ- ja koulumatkallaan eksyä. Kaivopihalle suunnitellusta kangasteoksesta löytyy mm. vuoden 2018 luonnonkukka metsätähti, monia muistoja herättävä vanamo sekä herkkä lemmikki.

–Kun HYY ehdotti meille yhteistyötä Kaivopihan verhoamiseksi kukkiin, emme kyllä epäroineet hetkeäkään, toteavat Nuppu Print Companyn Satu Kontinen ja Jenni Salminen. –Tämä oli aivan ihana tilaisuus päästä levittämään kauneutta ja kukkailoa Kaivopihalle, ja sitähän me oikeastaan vain haluamme tehdäkin – luoda jotain kaunista, tuoda kukkien tuoksua arjen keskelle. Olemme onnellisia siitä, että pääsimme toteuttamaan unelmaamme näinkin suuressa mittakaavassa.

Ihana Helsinki -kangasteos on saanut värinsä HYY150-juhlavuoden teemasta. Kangasteos koostuu viidestä lakanasta, jotka ovat Citytalon seinällä koko Ihana Helsinki -viikon. Osana Ihana Helsinki -tapahtumaa Nupun Ihana Helsinki -kangasteoksesta valmistettuja postikortteja jaetaan Ylioppilasaukion UniCafessa, Kaivopihalla.

Jannica Aalto
Yhteiskuntasuhdepäällikkö
jannica.aalto@hyy.fi

HYY Yhtymän tavoitteena on kansainvälisen ja kestävän tieteen ja talouden kaupungin rakentaminen. Liiketoimintamme keskittyvät kiinteistö- ja finanssisijoituksiin sekä majoitus- ja ravintola-alaan. Olemme Helsingin yliopiston ylioppilaskunnan omistama yritys ja mahdollistamme tuotoillamme aktiivista opiskelijaelämää.

HYY Yhtymän kiinteistöt ovat toista kertaa mukana Ihana Helsinki-tapahtumassa.
Tweettaa
Nuppu Print Company on vuonna 2016 perustettu kahden naisen kangas- ja printtituoteyritys.
Tweettaa

Lainaukset