If tuo ainutlaatuisia etuja kokonaisasiakkailleen syksyllä 2007

Vahinkovakuutusyhtiö Ifin henkilöasiakkailla on ollut pian 30 vuotta mahdollisuus keskittää henkilö- ja omaisuusvakuutuksensa ja saada keskittämisestä etuja. Ensi syksynä johtava vahinkovakuuttaja lanseeraa kokonaisasiakkailleen uudenlaisia etuja.

Kotitalouksista If-sopimusasiakkaita on noin 700 000. Heistä eri järjestösopimusten jäseniä on yli puolet.

- Kehitämme kokonaisetuja ja uusia palvelumalleja asiakkaan lähtökohdista ja tarpeista kulloiseenkin elämäntilanteeseen sopivaksi. Syksyllä markkinoille tuomamme uudet edut kokonaisasiakkaille ovat ainutlaatuisia Suomessa, lupaa johtaja Paula Salonen Ifistä.

Tämän seurauksena Ifin YkkösBonus-yhteistyö Tradekan kanssa päättyy 31.12.2007. Ifin vakuutuksista YkkösBonusta kertyy vuoden 2007 loppuun asti.

LISÄTIEDOT:
Johtaja Paula Salonen, puh. 010 514 4280
Viestintäpäällikkö Anja Talasmo, puh. 010 514 4027
www.if.fi

Yrityksestä

If vakuuttaa kaiken, mikä on elämässä arvokasta: ihmiset, eläimet, kodit, autot ja paljon muuta. Autamme myös yrityksiä turvaamaan toimintansa silloin, kun vahinko sattuu. 6 800 ammattitaitoista työntekijäämme huolehtivat, että 3,6 miljoonaa asiakastamme Pohjoismaissa ja Baltiassa saavat tarvitsemaansa apua ja oikeanlaista turvaa – jos jotain sattuisi tapahtumaan. If kuuluu Sampo-konserniin.