Ifin vakuutusten terrorirajoitukseen lievennys

IFIN VAKUUTUSTEN TERRORIRAJOITUKSEEN LIEVENNYS Sampo-vakuutuksia myöntävä If Vahinkovakuutusyhtiö Oy ja If Teollisuusvakuutus Oy ovat tehneet esine- ja keskeytysvakuutuksiinsa muutoksia, joilla lievennetään terrorivahinkojen korvattavuuteen liittyviä rajoituksia Suomessa. Tämä korvauskäytännön muutos tulee voimaan esine- ja keskeytysvakuutuksiin 1.3. 2002 alkaen. Yhtiöt korvaavat jatkossa sellaisia terroriteon aiheuttamia esine- ja keskeytysvahinkoja, jotka ovat tapahtuneet Suomessa. Ulkomailla sattuneita terrorismin aiheuttamia esine- ja keskeytysvahinkoja ei sen sijaan korvata. "If on vahinkovakuutuksissa Suomen markkinajohtaja ja sen tuotevalikoima on markkinoiden laajin. Pyrimme terrorirajoituksen lievennyksellä tarjoamaan asiakkaille mahdollisimman kattavan ja kilpailukykyisen vakuutusturvan Suomessa", omaisuusvakuutuksen osastojohtaja Timo Virtanen perustelee muutosta. Kotimaisissa terrorivahingoissa korvausmäärän ylärajaksi on asetettu yksi miljoona euroa vahinkotapahtumaa, vakuutuskautta ja asiakasta kohden. Korvauksen ylärajat ovat yhteisiä esine- ja keskeytysvakuutukselle. Yhdellä vakuutuksenottajalla tarkoitetaan yhtiötä tai yhteisöä, jolla on oma kaupparekisteriin merkitty Y-tunnus. Lisätiedot: Osastojohtaja Timo Virtanen, puh. 010 514 5367, 050 424 5367 ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/28/20020228BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/28/20020228BIT00080/wkr0002.pdf

Yrityksestä

If vakuuttaa kaiken, mikä on elämässä arvokasta: ihmiset, eläimet, kodit, autot ja paljon muuta. Autamme myös yrityksiä turvaamaan toimintansa silloin, kun vahinko sattuu. 6 800 ammattitaitoista työntekijäämme huolehtivat, että 3,6 miljoonaa asiakastamme Pohjoismaissa ja Baltiassa saavat tarvitsemaansa apua ja oikeanlaista turvaa – jos jotain sattuisi tapahtumaan. If kuuluu Sampo-konserniin.