Liikkuvan lapsen lisenssivakuutukselle löytyy vaihtoehtoja

Useat urheilulajiliitot edellyttävät harrastajilta lajin tyypilliset riskit kattavan lisenssivakuutuksen. Laajempi ja huomattavasti edullisempi vaihtoehto lisenssivakuutukselle on henkivakuutusyhtiö Kalevan lasten tapaturmavakuutus, johon olet järjestösi jäsenenä oikeutettu.

Lasten Ryhmäsampo Primus -tapaturmavakuutus on voimassa kaikkialla maailmassa ja urheiluharrastuksen lisäksi myös muulla vapaa-ajalla. Sen noin kahdenkymmenen euron vuosimaksu on markkinoiden edullisin.

- Liikkuva lapsi tarvitsee vakuutusturvaa myös muulloin kuin urheilutreeneissä. Moni ei tule ajatelleeksi, että pelkästään yhden lajin turvaaville lisenssivakuutuksille löytyy kattavampia ja samalla edullisempia vaihtoehtoja, markkinointijohtaja Minna Mikkanen Kalevasta kertoo.

Ryhmäsampo Primus -vakuutus on saatavilla useiden järjestöjen jäsenille perheineen, mukaan lukien oma järjestösi.

Lue koko artikkeli

Avainsanat:

Yrityksestä

If vakuuttaa kaiken, mikä on elämässä arvokasta: ihmiset, eläimet, kodit, autot ja paljon muuta. Autamme myös yrityksiä turvaamaan toimintansa silloin, kun vahinko sattuu. 6 800 ammattitaitoista työntekijäämme huolehtivat, että 3,6 miljoonaa asiakastamme Pohjoismaissa ja Baltiassa saavat tarvitsemaansa apua ja oikeanlaista turvaa – jos jotain sattuisi tapahtumaan. If kuuluu Sampo-konserniin.