Life etsii urheilullisia sponsoroitavia eri puolilta Suomea

Tiedote 6.4.2011

Liikunnasta kiinnostuneille suomalaisille suunnattu Life Sports & Health Club etsii ympäri Suomea sopivia sponsorikohteita. Samalla se motivoi ihmisiä liikkumaan, kannustaa ja auttaa tuottamalla tietoa ravinnosta ja pitämään motivaatiota yllä. Onko sinulla, lapsillasi tai kavereillasi sopiva sponsorointikohde? Sopisitko joku tuntemasi urheilua ja kuntoilua vakavasti harrastava LSHC-tiimiin?

Life Sports & Health Club on Lifen, Pohjoismaiden suurimman luontaistuoteketjun liikunnan motivointiin ja ravintoymmärryksen lisäämiseen keskittyvä klubi. Life Sports & Health Club, eli LSHC, antaa neuvoja ja vinkkejä vaihtelevaan, monipuoliseen kuntoiluun tai kovempaankin treenaukseen.

- Life-ketju on urheilullisen suorituskyvyn parantamiseen liittyvien tuotteiden osalta merkittävä toimija, mutta Life Sports & Health Clubin avulla voimme tuoda osaamisemme ja asiantuntijuutemme myös muiden kuin “himourheilijoiden” tietoisuuteen, sanoo Life Finland Oy:n toimitusjohtaja Mika Laasonen.

Jaossa tuhansia euroja

Liikuntaan motivoiminen on Life Sports & Health Clubin tärkein missio. – Siksi haluamme lähteä sponsoroimaan urheilijoita tai kuntoilijoita ympäri Suomea, tasosta riippumatta, Laasonen kertoo. – Jos sinulla, lapsillasi, kavereillasi tai työpaikallasi olisi sopiva sponsorointikohde, me me voimme auttaa niin rahan, tuotteiden ja tiedon avulla. Jaossa on jopa 2.000 euron arvoisia sponsoripaketteja, Laasonen tarkentaa.

Life Sports & Health Club tukee valitsemiaan kuntoilijoita ja urheilijoita perinteisen sponsorirahan lisäksi myös tuottein, ravintoneuvonnan ja -luentojen avulla sekä personal trainer- ja mental trainer-palveluilla. Sponsorisopimus voidaan rakentaa myös urheilijan tai ryhmän omien toiveiden mukaan.

Kuka tahansa voi hakea Life Sports & Health Clubin sponsoroitavaksi, onpa kyse yksityishenkilöstä, lasten ja nuorten joukkueista, työpaikan liikuntakerhoista, kimpassa kuntoilevista tai mistä tahansa. Ainoa rajaava tekijä on, että sponsoroitavan täytyy hakea sponsorointia kuntoilun tai urheilun edistämiseen. Sponsoroitavalta odotetaan yhteistyötä, jonka muotoja voi olla esimerkiksi harjoitteluun liittyvän seurannan ylläpito ja Life Sport & Health Clubin näkyvyys ja esilletuonti.

Hakemukset voi tulostaa Lifen kotisivuilla osoitteessa www.life.fi/LSHC.

www.life.fi

Lisätietoja:

Life Finland Oy, toimitusjohtaja Mika Laasonen, puh. 040 533 3347, mika.laasonen@life.fi

Markkinointipäällikkö Marjo Ruotoistenmäki, puh. 040 160 9049, marjo.ruotoistenmaki@life.fi

Life on terveys- ja hyvinvointituotteisiin erikoistunut ketju, joka toimii Suomen lisäksi Ruotsissa ja Norjassa. Life-ketjuun kuuluu pohjoismaissa 442 myymälää, joista Suomessa toimii 97. www.life.fi

Life Sports & Health Club (LSHC) noudattaa Lifen filosofiaa – ravinnon, liikunnan ja levon tasapainottamista omien henkilökohtaisten edellytysten ja tavoitteiden pohjalta.

Konseptin yhtenä osana ovat korkealaatuiset ravintolisät edulliseen hintaan.