• Inchcape/

Inchcape Motors Finland juhlii 20-vuotisjuhlavuottaan laajalla brittimerkkien koeajokiertueella

Jaguar ja Land Rover -autojen Suomen maahantuoja Inchcape Motors Finland juhlistaa 20-vuotista merkkivuottaan järjestämällä laajan kahdeksan eri paikkakunnan kattavan koeajokiertueen kevään aikana. Kiertueella on mukana brittimerkkien tunnetuimmat autosuosikit sekä vuoden 2013 uutuudet, Jaguarin farmarimalli XF Sportbrake sekä urheilullinen Jaguar XJ AWD nelivetomalli. Land Rover marssittaa paikalle mm. huippusuositun Range Rover Evoquen, Discovery 4 mallisarjan LVC Commercial -pakettiautoversion sekä täysin uuden Range Roverin.

Kotimaan Jaguar ja Land Rover -kiertue käynnistyy Turusta helmikuun lopussa ja päättyy huhtikuun lopussa kahdeksan paikkakunnan kautta Lappeenrantaan. Kiertueella esitellään kaikki brittiautomerkkien kiinnostavimmat uutuudet sekä mallistojen muut laatuautot. Juhlakiertueen aikana yritys tarjoaa lisäksi yllätyksellisiä etuja ja tarjouksia auton ostajille. Kiertueen aikana ostettuihin autoihin tarjotaan mm. talvirenkaat alkuperäisin kevytmetallivantein, Jaguareihin hintaan 990 euroa ja Land Rovereihin hintaan 1500 euroa. Lisäksi rajattuun erään Range Rover Evoque ja Freelander 2-malleja nopeimmille on tarjolla automaattivaihteisto kampanjahintaan 990 euroa.

Historiallisesti merkittävä yhtiö

Kiinnostavan nimensä yritys sai jo yli 200 vuotta sitten, kun haastava rakennusprojekti majakan rakentamiseksi Inchcapen kallioille alkoi. Majakka sijaitsee merellä 11 kilometrin päässä Skotlannin edustalla ja se rakennettiin yhdelle pohjoisen pallonpuoliskon vaarallisimmista riutoista. Tänäkin päivänä se on yksi teollisen maailman seitsemästä ihmeestä. Monista vastoinkäymisistä huolimatta majakka valmistui helmikuussa 1811 ja on edelleen maailman vanhin merellä seisova majakka. Sata vuotta majakan valmistumisen jälkeen Lyle MacKay, yrityksen perustaja, sai arvonimen Baron Inchcape of Strathnaver saavutuksistaan teollisuusyrittäjänä. Kunnioittaakseen haastavan projektin onnistumista MazKay päätti antaa johtamalleen yritykselle nimen Inchcape.

Huippulaadukasta asiakaspalvelua läpi koko organisaation

Tänään Suomen maahantuojan emoyhtiö Inchcape Motors on alansa johtava autotehtaasta riippumaton toimija luksus ja premium autojen markkinoilla koko maailmassa. Inchcape toimii tällä hetkellä 26 maassa. Yrityksen toiminnan ytimessä ja keskeisenä tavoitteena on luoda edistyksellisiä ja kestäviä toimintaprosesseja, jotka varmistavat korkealaatuisen ja asiakaskeskeisen palvelutason vuosittaisessa lähes 150 000 asiakaskontaktissa. Kuluttajien tyytyväisyyttä parannetaan läpi koko organisaation yrityksen Customer 1ststrategian avulla. Pitkäjänteisen ja asiakaskeskeisen toimintansa tuloksena Inchcape Motors on globaali markkinajohtaja alallaan ja luotettava kumppani maailman johtavimmille automerkeille.

Suomessa Inchcape Motors Finland Oy vastaa Mazda-, Jaguar- ja Land Rover -autojen maahantuonnista, sekä jälleenmyynnistä ja huollosta jälleenmyyjäverkostonsa kautta Suomessa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa.

Kotimaan kiertueen aikataulu

Helmikuu

27.2. - 2.3. Metro Auto, Turku

Maaliskuu