lehdistökutsu: täysin uusi Range Rover Sport

Lämpimästi tervetuloa uuden Range Rover Sportin kotimaiseen lehdistöesittelyyn torstaina 05.09. klo 15.00 Finlandia-talon Verandalle.

Tilaisuudessa kuulet tuoreita kuulumisia Jaguar Land Roverilta. Infon jälkeen kahvitarjoilun lomassa on mahdollisuus rauhassa tutustua uutuuteen ja keskustelu sekä kuvienkin ottaminen onnistuu mainiosti.

Täysin uusi Range Rover Sport – dynaamisuuden uusi ulottuvuus

Täysin uusi Range Rover Sport tarjoaa Land Roverin mittapuussakin ainutlaatuista maantieajodynamiikkaa yhdistettynä luokkansa parhaaseen, aitoon Land Roverin kykyyn edetä maastossa. Uusi viimeisintä teknologiaa tihkuva Range Rover Sport esittelee asiakkailleen entistä itsevarmemman lihaksikkaan ulkokuoren ja hienostuneemman sisustuksen lisäksi monimuotoisuuden, jonka sydän on uusi 5+2 istuinjärjestelmä.

Täysin uusi Range Rover Sport hyödyntää Land Roverin innovatiivisia teknologioita kevyemmän jousituksen, dynaamisen alustan sekä, ensimmäisenä luokassaan, kokonaan alumiinisten rakenteiden osalta. Nämä edistykselliset teknologiat ovat mahdollistaneet jopa 420 kilon painopudotuksen poistuvaan malliin verrattuna sekä 194 grammaan kilometriltä pudonneet CO2 – päästöt.

Uuden Range Rover Sportin hinnat alkavat 92932,30 eurosta

Ilmoittautumiset sähköpostitse tiistaihin 3.9.2013 mennessä

pasi.ponkanen (at) inchcape.fi

Kulkuyhteydet Finlandia-talolle http://www.finlandiatalo.fi/veranda/kulkuyhteydet/