Mazda paljastaa Tokiossa urheiluautokonseptin

• Y htiö korostaa ajamisen iloa sloganillaan “Accelerate toward our dreams”
  • Tokion autonäyttelyssä nähdään Mazda KOERU, Cosmo Sport 110S ja paljon muuta

Hiroshima / Leverkusen, 30. syyskuuta, 2015 . Mazda esittelee tulevassa Tokion autonäyttelyssä uuden urheiluautokonseptin. Näyttely avaa ovensa median edustajille 28. lokakuuta, ja yleisö pääsee tutustumaan antiin 30. lokakuuta – 8.marraskuuta.

Modernista ulkoasustaan huolimatta Mazdan uusin luomus korostaa selvästi autonvalmistajan perinteitä . Suunnittelijat halusivat sisällyttää konseptiin mahdollisimman paljon yhtiön urheiluautohistoriaa. Sloganinsa “Accelerate toward our dreams” mukaisesti Mazda korostaa myös merkin ainutlaatuista lähestymistapaa ajamisen iloon. Erityinen moottoriurheilunäyttely sisältää kaksi kilpavarustuksessa olevaa Mazda MX-5 -mallia. Vuoden 1967 Mazda Cosmo Sport 110S (yhtiön ensimmäinen sarjatuotettu kiertomäntämoottorimalli) täydentää Mazdan ainutlaatuista historiaa esittelevää kokoonpanoa . Syyskuussa Frankfurtissa paljastettu Mazda KOERU -crossover-konsepti on Mazdan osastolla esiteltävien 14 mallin joukossa. Näytteillä on myös palkittua SKYACTIV-tekniikkaa ja KODO – Soul of Motion -muotoilua käyttävä palkittu mallisto.

Tokion autonäyttelyssä on erityinen SMART MOBILITY CITY -osasto, jossa Mazda esittelee turvallisuustekniikoitaan, kuten innovatiivista käyttöliittymää, monisuuntatunnistuskonseptia ja Proactive Safety -filosofian mukaan kehitettyjä ratkaisuja. Niiden tavoitteena on varmistaa mielenrauha ja ajamisen hauskuus auttamalla kuljettajaa tunnistamaan mahdolliset vaaratilanteet ja käyttämään sopivaa harkintaa autoa ohjattaessa.

Mazdan lehdistötilaisuus alkaa 28. lokakuuta kello 08:30.

Lisätietoja: Mazda Johtaja Markku Riekkola
358 40 769 2130 / markku.riekkola[at]inchcape.fi

Voit ladata kuvia ja kansainvälisiä lehdistömateriaaleja rekisteröitymällä Mazdan lehdistösivuille osoitteessa www.mazda-press.com

Avainsanat:

Yrityksestä

Inchcape Motors Finland Oy vastaa Suomen Mazda-, Jaguar- ja Land Rover autojen maahantuonnista, jälleenmyynnistä ja huollosta. Edustamme näitä merkkejä myös Virossa, Latviassa ja Liettuassa.